Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Ja jag efterlyste ju skumgummifyrkanter för en tid sedan och supersnälla Fialisa fixade 3 set till mig :D

Första är klar, inte så jättenöjd men jag har en idé jag ska tillämpa på nästa. Måste bara fila lite på designen.
På den här har E, 2år, valt tygerna. Det är svårt att ta bild på nåt sånt här. Den är verkligen skoj i verkligheten.

Och eftersom jag inte har en aning om hur jag ska få in bilderna :oops: så hoppas jag att länken funkar (eller att nån vänlig själ kan hjälpa mig... :roll: )

http://www.pixbox.se/usr_show_id143725_ ... rder1.html
Användarens profilbild
Av annemi
dom är 5 x 5 cm o alla sitter ihop på nåt sätt. Man kan alltså få fram 6 olika "pussel" eller sidor
Av herilane
Är det ett eget mönster eller har du hittat det någonstans? Hur kuberna ska sitta ihop alltså, vilka sidor som är hopsydda.
Användarens profilbild
Av tulasi
Men wow! Har du gjort det där alldeles själv!?? :shock: :shock:
Vilket jobb!
Helt fantastiskt! :rock:
Av FiaLisa
Jag håller på med SB-avvänjning men är inne och tjuvläser ibland. Den här tråden måste jag dock bara skriva i. Vad häftiga de är de där kuberna! Roligt att se dem färdiga.
annemi skrev:supersnälla Fialisa fixade 3 set till mig :D
:rodna:
Användarens profilbild
Av annemi
herilane skrev:Är det ett eget mönster eller har du hittat det någonstans? Hur kuberna ska sitta ihop alltså, vilka sidor som är hopsydda.
det finns mönster att köpa på madameblue.dk, men jag hade turen att det fanns med i kuberna FiaLisa fixade år mig. Eftersom man kan snurra dom åt alla håll så gäller det att ha koll på att man syr ihop dom rätt. Man använder sig av rektanglar (motsvarande 2 kuber) och kvadrater.
Användarens profilbild
Av annemi
FiaLisa skrev:Jag håller på med SB-avvänjning men är inne och tjuvläser ibland. Den här tråden måste jag dock bara skriva i. Vad häftiga de är de där kuberna! Roligt att se dem färdiga.
annemi skrev:supersnälla Fialisa fixade 3 set till mig :D
:rodna:

Vänta bara tills jag hinner med set 2 :roll: dom tror jag kommer bli häftiga...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?