Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Då det gått himla trögt - bokstavligt talat - att sy i mina nya fina tyger, såg jag ikväll att den där som hjälper till att mata fram tyget inte satt fast ordentligt. Mao är det dags för service, vilket den stackars maskinen inte fått sedan den köptes på 1900-talet.

Någon som har bra erfarenheter av service på symaskin (min är Husqvarna 2000) i Göteborg eller Boråsområdet?
Kan ju alltid söka i Gula sidorna, men lämnar gärna till någon som kan rekommenderas.
Användarens profilbild
Av Anna
När jag bodde i borås så fanns en prima symaskinsgubbe ganksa nära busstorget. På den stora gatan men i en liten tråkig lokal. Han kunde gamla symaskiner, han kankse finns kvar?
Användarens profilbild
Av tulasi
Min Husqvarna funkar kanon efter ett besök på Lasses symaskiner:
http://www.lassessymaskiner.se/

har visserligen inget att jämföra med eftersom det var första gången i mitt liv som jag lämnade in en symaskin för service/reparation, men det kändes absolut prisvärt, han var väldigt trevlig lämnade 1 års garanti på sitt utförda arbete :D
Användarens profilbild
Av Luna
Anna skrev:När jag bodde i borås så fanns en prima symaskinsgubbe ganksa nära busstorget. På den stora gatan men i en liten tråkig lokal. Han kunde gamla symaskiner, han kankse finns kvar?
Du menar antagligen Symaskins Hörnan Singer på Allégatan 51. Där har jag lämnat min maskin och varit nöjd.
Användarens profilbild
Av melon
Luna skrev:
Anna skrev:När jag bodde i borås så fanns en prima symaskinsgubbe ganksa nära busstorget. På den stora gatan men i en liten tråkig lokal. Han kunde gamla symaskiner, han kankse finns kvar?
Du menar antagligen Symaskins Hörnan Singer på Allégatan 51. Där har jag lämnat min maskin och varit nöjd.
Ja han är duktig!

FÖ tycker jag att du har en bra symaskin 8)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?