Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tänkte nog beställa namnband, men hur funkar dom, alltså hur sätter man fast dom? Är dom vikta lite i kanterna som jag tycker mig ana på bilden här eller?

Bild

Då syr man väl fast översta delen först och viker sen nedre delen typ över fållen och syr sen fast bandet med fållen? Eller? Jag har fått för mig att man typ bara vek bandet dubbelt, men då går det ju inte när man har text på, då försvinner ju halva texten så då är ju det meningslöst.
Och jag har nog bestämt mig för vad som ska stå på loggan, men vilka färger ska jag ta? Nåt som funkar till det mesta liksom, men utan att bli tråkigt. Eller spelar det inte så stor roll om inte bandet matchar kläderna?
Användarens profilbild
Av Upia
Jag kan inte svara på alla frågor men de jag beställde från minanamnband.se är inte vikta i kanten.

Sen går det ju att fästa dem som du säger genom att bara vika dem dubbelt om du t.ex beställer dem med samma text skriven 2 gånger (kanske med några mellanslag emellan).

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?