Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej! En kompis till mig är ute efter två Ergo-selar som hon måste ha denna vecka eftersom de ska åka till Thailand på måndag om en vecka (29/9) och då ska selarna med. Hon har just kommit underfund med att det är just sådana som de behöver. Vet någon om det finns någon som säljer Ergo i närheten? Jag har ingen koll eftersom jag i yrkesarbetande tillstånd aldrig hinner hänga här. Fast vänta bara, om fem veckor börjar ny mammaledighet ...
Tror att det är dåligt med Ergo-försäljare i närheten av Borlänge, Satsumo finns ju i Moratrakten men de har bara patapum.
Men alla de annonsörer här inne som jag har handlat av har varit väldigt snabba med leveranser, oftast kommer det med posten dagen efter beställningen eller max två dagar om man gjort beställningen sent på kvällen. Beställer hon i morgon på fm/dagen så finns det ju några dagars marginal för posten att nå fram så det bör det inte vara några problem att hon ska hinna få dem såvida inte posten skulle strula sig något extremt.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?