Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
mari_tres skrev:Ok, här kommer de... :hide:

Bild

Döm mig inte för hört, bara! :lol:

Didy Katja, AA Orangeruta, Didy Jacob, Didy Martin, Didy Olaf, Girasol färg 20 och en Easy Sol :D
Å en sån hög skulle man ha i gult, i orange, i rött, i rosa, i blått, i grönt, i lila osv osv osv ;-) mååånga sjalar blir det!
Av puh
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:
zingo skrev:Snygg samling!! :urule:
Tack :lol: Jag har jobbat länge på den :wink: 8)
Jag önskar bild på hela samlingen (gärna färgkordinerad om du har lust :wink: ) :D :urule:
:iagree: :eld:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:
Jag önskar bild på hela samlingen (gärna färgkordinerad om du har lust :wink: ) :D :urule:
:lol: Så många pixlar har inte min kamera :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Beckah82 skrev:
Å en sån hög skulle man ha i gult, i orange, i rött, i rosa, i blått, i grönt, i lila osv osv osv ;-) mååånga sjalar blir det!
Jobbar på den gröna högen för tillfället :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Apelsin skrev:
mari_tres skrev:
Beckah82 skrev:
Jobbar på den gröna högen för tillfället :wink:
men hur många sjalar har du människa :shock: .

Jag tror man blir galen när man trodde att två sjalar var olika men ändå avr samma färg
Det är inte så farligt som det ser ut :lol: Det där är en rätt så stor del av dem. :floet2:
Av puh
mari_tres skrev:
puh skrev:
zero.sara skrev:
mari_tres skrev:
:lol: Så många pixlar har inte min kamera :wink:
Jag kan komma och hjälpa till, med två kameror kan vi göra en panoramabild, kanske, kanske alla får rum då... :eld:
Annars kan vi lägga ut dem på gräset och be om flygfotografering - de brukar kunna täcka stora ytor ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
Jag kan komma och hjälpa till, med två kameror kan vi göra en panoramabild, kanske, kanske alla får rum då... :eld:
Annars kan vi lägga ut dem på gräset och be om flygfotografering - de brukar kunna täcka stora ytor ;)
Bra plan! :tumup: Känner du till någon tillräckligt stor gräsmatta? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
puh skrev:
Bra plan! :tumup: Känner du till någon tillräckligt stor gräsmatta? :Hahaa:
Du får gå till något område med många fotbollsplaner så att det kan räcka. Eller så tar du kort på din sjalgarderob, detta kanske är din didygarderob för man behöver väl ha en garderob för varje märke. Tänk också på att den som har denna samling har en del liggande i ett lager innanför....

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev: Du får gå till något område med många fotbollsplaner så att det kan räcka. Eller så tar du kort på din sjalgarderob, detta kanske är din didygarderob för man behöver väl ha en garderob för varje märke. Tänk också på att den som har denna samling har en del liggande i ett lager innanför....

Bild
:shock: Och jag som inte trodde att Sacha42 hade outat sig! :rock: :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
mari_tres skrev:
thanisa skrev: Du får gå till något område med många fotbollsplaner så att det kan räcka. Eller så tar du kort på din sjalgarderob, detta kanske är din didygarderob för man behöver väl ha en garderob för varje märke. Tänk också på att den som har denna samling har en del liggande i ett lager innanför....

Bild
:P :nono:
Användarens profilbild
Av mari_tres
sacha42 skrev:
mari_tres skrev:
:P :nono:
Å, var det en hemlis? :hide: :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:

Bild
Tack för ett gott skratt, sacha kanske går som stephmus på the babywearer.... Skulle vara lite roligt att få veta hur många sjalar som passeraat hemma hos sacha.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Första gången jag kände mig riktigt sjal-galen var när jag såg en snygg klänning i ett skyltfönster men ryggade för prislappen.
Min första tanke var: Fan heller! den summan kan jag ju få 3 nya Becos för!!
:lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:Mari_teres, vi vet allihop att du är galen, men vi gillar dig ändå! :wink: Du kan väl låna stadion och fota? Puh hjälper ju gärna till, verkar det som... :lol:
Av Jinxan
Ullegulle78 skrev:Första gången jag kände mig riktigt sjal-galen var när jag såg en snygg klänning i ett skyltfönster men ryggade för prislappen.
Min första tanke var: Fan heller! den summan kan jag ju få 3 nya Becos för!!
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?