Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Longing
Att Signe är ett sjalbarn råder det inget tvivel om, vi har ingen vagn och hon har blivit buren i sjal från dag 1. Men idag var första gången jag upplevde att hon själv älskar sjalen.

Vi satt i soffan o myste efter att Signe ammat men hon var inte riktigt nöjd. Hon började gnälla mer o mer och jag förstod att hon var trött. Jag la ner Signe på soffan för att ta på mig sjalen och naturligtvis började hon gråta ännu mer. Men när hon ser att jag börjar ordna med sjalen och ska ta på mig den så blir hon alldeles tyst o börjar le :heart:. Sen är hon alldeles lugn o tyst när jag stoppar i henne och hon somnar efter några minuters promenad i lägenheten. Så nu sover mitt älskade sjalbarn på min mage :lovely:
Användarens profilbild
Av tweed
Så där reagerar Hanna också när jag tar fram sjal eller sele, hon börjar skratta och sprattla med benen. Det har hon gjort sen hon var någon månad gammal. Jättehärligt :vågen:
Av Jinxan
kvarnvik skrev:Så där reagerar Hanna också när jag tar fram sjal eller sele, hon börjar skratta och sprattla med benen. Det har hon gjort sen hon var någon månad gammal. Jättehärligt :vågen:
Zach också. Han blir alltid helt lugn, eller börjar tok-le, när jag tar fram sjalen och börjar knyta. :) :heart:
Användarens profilbild
Av Catti36
Lillakillen också. Han blir glad och sprattlar oavsett hur trött, arg, ledsen eller sjuk han är.

Dock är detta sprattlande lite opraktiskt när man ska få honom på plats...
Användarens profilbild
Av zero.sara
:loving:
Sjalbarnet här har idag sjalat sitt gosedjur. Det tog en stund innan jag förstod vad hon ville och hon fick en sjal och lite hjälp att knyta. Sen var hon helnöjd med gosehunden på magen :heart:
Av Jinxan
zero.sara skrev::loving:
Sjalbarnet här har idag sjalat sitt gosedjur. Det tog en stund innan jag förstod vad hon ville och hon fick en sjal och lite hjälp att knyta. Sen var hon helnöjd med gosehunden på magen :heart:
:heart: :loving: vad sött :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Här finns också ett sjalbarn :loving:

Häromdagen försökte jag få dottern att somna, men hon vägrade. Då tog jag fram sjalen och snuttan somnade innan knytningen var klar :heart:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?