Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
jag är inofficiellt bjuden på maskerad. eller min kompis är lite kryptisk, så jag vet inte ens vem som har den. hon sa bara att jag får börja leta kläder typ.

så vad finns det för coola grejer att sy?
Användarens profilbild
Av milimina
jag och hela familjen var romare på en maskerad förra året :) maken hade en enkel toga, jag en dräkt som var en toga från början men jag sydde in den lite, och junior också en variant av toga. ska se om jag kan hitta bilder.

det var iaf väldigt enkelt att sy och blev väldigt uppmärksammat :lol:
Användarens profilbild
Av milimina
här finns en bild:
Bild
inte den bästa (särskilt inte eftersom junior var lite ledsen just då) men man ser iaf rätt mkt av kläderna :)
Användarens profilbild
Av jag71
Sånt är ju svårt ju. Gul och svartrandig dräkt med en megagadd i bak? :lol: Gå som ett bi fast det blir nog svårt att sitta.
Häxa är ju alltid lätt.
Användarens profilbild
Av glis
Min farsa påstår att han skall gå på maskerad som penicilin. :oops: Han skall linda lite lingarn runt snorren. Inte konstigt att han aldrig blir bjuden! Men lätt att fixa till om man verkligen vill.
Användarens profilbild
Av aspen
glis skrev:Min farsa påstår att han skall gå på maskerad som penicilin. :oops: Han skall linda lite lingarn runt snorren. Inte konstigt att han aldrig blir bjuden! Men lätt att fixa till om man verkligen vill.
:rofl:
Användarens profilbild
Av aspen
Poffan skrev:
annelie skrev:
Poffan skrev:papegoja kan du vara :D
minipapegoja Bild
sicken söt liten papegoja :heart:
Tror du skulle vara lika söt som papegoja :D
Åhh, det tvivlar jag på, den där lille papegojan kan ingen slå :loving:
Av TygTiger
Köp lite tigertyg från tex Stoff och stil och sy dig en huva med öron och en svans (gummiband om midjan) så klarar du dig på bara bruna kläder i övrigt. Eller gul plysch för lejonhuva!

Jag var på en Halloweenfest där absolut bästa dräkten var en kille som hade kört över sin t-shirt med sin bil, han kom alltså i vanliga jeans, en t-shirt med däckmärken på och vitsminkat ansikte med lite blod i mungipan. Skitäckligt! och väldigt illusoriskt :-) På samma fest kom en annan av mina kompisar som "ond älva" i svart tyllkjol och upptuperat hår.

Det är lätt att sy ett par pösbyxor i något tunt tyg och en slöja i samma material och komma som haremsdam ur tusen och en natt.

Häxa - svarta kläder, kvast och vårta på näsan.

Jag kan komma med hur många idéer som helst... Det är lätt att sy en piratmössa... osv :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag har funderat länge på kostymen morot
kan varieras och t o m bli riktigt stilig Bild

lång, läcker, riktigt tjusig, orange klänning
... och en stor och grön fraggelperuk :D

Bild
Användarens profilbild
Av glis
Jag lånade ut medeltidskläder till en kollega med fru som skulle på 80-tals fest. De skred in i kjortel och klänning och sa -Va! Var det inte 1380? Och så var de såklart snyggare än vad jag någonsin varit i samma kläder.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?