Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är såå himla nöjd.. en onesize blev det. Den är sydd som en pocket där man lägger inlägg.. 2lager bomullstrikå och 2lager indisk bomull. Detta var bara en testblöja men jag blev grymt nöjd!!! :lol: Kunde inte ta så många kort för min kameras batterin är slut. :evil: Men det är iaf insydd resår bak på rumpan men en bit ner som tex imses snap diaper. Vad tror ni föresten om att ha bomullstrikå mot rumpan? Bra dåligt? Jag måste försöka hitta något mjukt att sy lite formsydda i.. någon som har förslag?
Ja just de.. bilder.. :lol:
Bild
Bild
Bild
Av Panda
Verkar jättebra!

Undrar bara hur länge de behöver torka, men du kanske brukar torktumla? Det klassiska är nog att ha fleece som fuktspärr mot rumpan (man kan använda tunnare fleecepläddar, typ IKEAs Irma), men vet inte vad som är bra omman vill ha naturligt material.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Vad fin blöjan ser ut :D
Jag fick tips om silke som fuktspärr i inlägg. Men jag har ingen aning om det är bra, var man kan köpa det eller vad det kostar :roll:
Av Disa86
tack.. ja nej jag ogillar fleece! nej tor tiden blir nog inte alls lån iom att jag sytt den som en pocket.. på bilden har jag ett microfrotte inlägg i. Mmm.. Hittade lite fina tyger på pinkgreen men vet inte hurdana de är.. :hmm:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jättefin! :) Pinkgreens bambu/hampafleece har jag använt invändigt på några blöjor, fast det blir fuktigt till skillnad mot vanlig microfleece så det funkar ju inte som fuktspärr..:roll:
Användarens profilbild
Av Edith
Tjusigt! :D
Av Disa86
Shuna76 skrev:Jättefin! :) Pinkgreens bambu/hampafleece har jag använt invändigt på några blöjor, fast det blir fuktigt till skillnad mot vanlig microfleece så det funkar ju inte som fuktspärr..:roll:
Ja den är jag nyfiken på.. är det som fleece eller hur känns själva materialet? Ja vad jag förstått så suger det vätska till skillnad mot fleece.
Av Disa86
Disa86 skrev:
Shuna76 skrev:Jättefin! :) Pinkgreens bambu/hampafleece har jag använt invändigt på några blöjor, fast det blir fuktigt till skillnad mot vanlig microfleece så det funkar ju inte som fuktspärr..:roll:
Ja den är jag nyfiken på.. är det som fleece eller hur känns själva materialet? Ja vad jag förstått så suger det vätska till skillnad mot fleece.
har precis fått hem prover.. den är ju mjuk och fin nu men hur blir den efter några tvättar?

om man inte har fuktspärr vilket material är då bäst??

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?