Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brunetten
Jag undrar hur ni som syr selar och/eller mei taier med spännen är säkra på att spännena håller god kvalitet? Finns det något bra sätt att kontrollera det?

Jag är på gång att i mindre skala sälja bla mei taier med spännen. Här i Peking har jag haft svårt att hitta en återförsäljare av spännen som kan garantera kvaliteten på spännena så därav min fråga. Jag vill verkligen inte att mina produkter ska vara orsaken till att ett barn blir skadat.

Hoppas att någon kan hjälpa mig!
Användarens profilbild
Av brunetten
Eftersom ingen verkar ha några bra tips på hur man kvalitetskontrollerar spännen så ställer jag en följdfråga.

Var köper ni era spännen och hur kan ni veta att det är av bra kvalitet? Var inne och kollade på några webbshopar igår men jag kunde inte hitta några kvalitetsgarantier.

Är det någon som känner till en leverantör av spännen som faktiskt garanterar hållfastheten och funktionen?
Användarens profilbild
Av zandrama
Kolla med tinaw. Annars så rekommenderar jag spännen till typ vandringsryggsäckar, de säljs i friluftsbutiker, och håller hög kvalitet.
Användarens profilbild
Av brunetten
Tack för hjälpen. Ska kolla med Tinaw.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?