Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karro54
Måste bara berätta om min något märkliga upplevelse på Coop igår. Alla köpte symaskiner! :shock: Alla utom jag... Alla som stod i min kassa köpte Hugin-symaskin. Antagligen var det nåt erbjudande eller så, men det såg lite annorlunda ut i kön... :lol:
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Haha, vilken syn!
Av TygTiger
Det är ett Omen! Du behöver en ny och rolig maskin! :D :shock: :D
Användarens profilbild
Av karro54
TygTiger skrev:Det är ett Omen! Du behöver en ny och rolig maskin! :D :shock: :D
Det roliga är att jag min nya gamla symaskin var klar hos symaskinsgubben samma dag! Jag fick nämligen två symaskiner för ett tag sedan och de behövde helrenoveras, nu är de klara och jag och min syrra har varsin fin Husqvarna Optima!
Av corona
Här i Borås var det ett erbjudande på just Hugin-maskinen på Coop för någon vecka sen eller så...strax under tusenlappen tror jag...

Men, verkligen en undehållande upplevelse :lol:
Av corona
karro54 skrev:
TygTiger skrev:Det är ett Omen! Du behöver en ny och rolig maskin! :D :shock: :D
Det roliga är att jag min nya gamla symaskin var klar hos symaskinsgubben samma dag! Jag fick nämligen två symaskiner för ett tag sedan och de behövde helrenoveras, nu är de klara och jag och min syrra har varsin fin Husqvarna Optima!

Får man fråga ungefär vad det kostar att lämna in en gammal goding för lagning? Förstår att det kan variera...men ett ca pris? :roll:
Användarens profilbild
Av karro54
corona skrev:
karro54 skrev:

Får man fråga ungefär vad det kostar att lämna in en gammal goding för lagning? Förstår att det kan variera...men ett ca pris? :roll:
Detta var två symaskiner som de haft i syslöjden på en skola. De hade haft ett hårt liv och fungerade inte alls. Vi fick betala 1000 kr/st och så har vi 1 års garanti!

Han hade en exakt likadan till salu i butiken och den kostade 2500. Så det lönar sig att lämna in och laga. Dessutom sa han att de flasta maskiner som är nya och kostar runt 2500 håller kanske 10 år medans de här gamla håller hela livet om man sköter om dem!

Jag är helt :eld: :eld: över min nya symaskin!
Användarens profilbild
Av Fenomena
karro54 skrev:
corona skrev:
karro54 skrev:

Detta var två symaskiner som de haft i syslöjden på en skola. De hade haft ett hårt liv och fungerade inte alls. Vi fick betala 1000 kr/st och så har vi 1 års garanti!

Han hade en exakt likadan till salu i butiken och den kostade 2500. Så det lönar sig att lämna in och laga. Dessutom sa han att de flasta maskiner som är nya och kostar runt 2500 håller kanske 10 år medans de här gamla håller hela livet om man sköter om dem!

Vad kul! HUR gamla ska de vara för att vara gamla som håller hela livet? Jag har fått en Elna som jag gissar kommer från 70-talet. Är den gammal och bra eller "ny" och skruttig? Den måste också lämnas in nämligen.
Användarens profilbild
Av karro54
Fenomena skrev:
karro54 skrev:
corona skrev:
karro54 skrev:

Vad kul! HUR gamla ska de vara för att vara gamla som håller hela livet? Jag har fått en Elna som jag gissar kommer från 70-talet. Är den gammal och bra eller "ny" och skruttig? Den måste också lämnas in nämligen.
De jag har är från 80-talet kan jag tänka mig. Men jag tror det beror lite på vilken modell man har, men jag kan tänka mig att det gäller i princip alla modeller från 90-95 nån gång...

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?