Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jorun skrev:...och nämner barnbärande som en viktig del av boken. Det är reportern Erika Scott som tipsar om boken och om sajten www.naraforaldrar.se i Söndagsbilagan i dag. Har inte läst den själv ännu men ska gå och köpa ett nummer snart :-D

Verkar spännande! :D ska läsa mer på den sidan vid ett tillfällen då jag inte har en liten ål i famnen :wink:
Av alterego
Kul!! :tumup: hoppas fler vill bli näraföräldrar!!
:? Men -med riskför att bli impoppe- vad är det i boken(som jag inte läst ännu) som Activebabycare upplever är felciterat från hennes websidor??
Användarens profilbild
Av Jorun
Inga problem, låt oss reda ut vad det handlar om i stället :-) Förlaget har kontaktat ABC-tidning om detta men får inget svar.

Rubriken är alltså ”ABC-nättidning felaktigt refererad i ny bok”. Referensen till Moens artikel kommer att tas bort i nästa upplaga av boken, enligt hennes begäran. Det har vi tidigare kommit överens om och Moen har också skrivit till mig i ett mail att hon är nöjd med detta.

De slutsatser som Cecilia Moen drar kring boken Nära föräldar är dock felaktiga. Förlaget och jag kommer att ta upp detta med Moen, under tiden vill vi understryka att både boken och hemsidan rekommenderar ergonomisk bärsele eller bärsjal, samt korrekt bärposition (se
sidorna 69 – 75 i boken).

Jag skickar gärna de fullständiga noterna, det är bara att maila jorun_moden@spray.se

Kram/Jorun
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt! :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?