Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Tänkte färga ett vitt tyg, men funderar över detta med färgning. Till att börja med, om jag vill ha en ljust rosa sjal, hur ska jag färga då? Tänk babyrosa....

Sen funderade jag på med liten bebis som äter på sjalen, hur bra är det att färga, med tanke på kemikalier och grejor?

Hur blir tvättmaskinen? Kan ju iof åka hem till mamma och färga den, så slipper jag i min maskin. :wink:

Ja det var några frågor, kommer nog fler! Kan inte ni sjalkunniga förklara för mig?
Av Zarabi
Jag kan bara svara på hur tvättmaskinen blir, har ingen kunskap om det det andra tyvärr.
När jag har färgat i maskinen så kör jag alltid ett tvättprogram efter med tom maskin. Typ det energisnålaste, bara för att vara säker på att det inte finns några färgrester kvar och det har gått bra.
En gång färgade jag i föreningens tvättstuga, vilket inte gick så bra för de maskinerna börjar med att snurra som bara den innan den tar in vatten, med den följden att all färg slungades ur... :?
Men man lär så länge man lever. :oops:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?