Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Det brukar gå under benämningen Teddy. Går att göra mjukidjur av. Eller sy på som detaljer på kläder.

Tror att basen är polyester.

//Kaja
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Ser ut som en slaktad Lisebergskanin?
:Hahaa: Undrar om köttet smakar bra?
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
JinxLinda skrev:Bild
Luddet är ca 5mm långt.
Nedre delen av bilden är som avigsidan ser ut av tyget.
Det ser exakt likadant ut som tyg som ibland brukar ligga bland stuvarna på Ohlssons här i stan under skylten med velour, fast det väl snarast är ett mellanting mellan velour och teddy - det är inte lika lurvigt som teddy, för korthårigt för det. Det tyget är helt i polyester. Är mjukt, lent och gosigt på utsidan även om baksidan är lite "läskig". Jag har använt liknande för att tex sy några hängselklänningar till Miranda och då fodrat med trikåtyg så man döljer baksidan.
Användarens profilbild
Av bani
kvarnvik skrev:
:Hahaa: Undrar om köttet smakar bra?
Som kyckling kanske. :P
Av Jinxan
Delfinen_78 skrev:
JinxLinda skrev:[img]http://i226.photobucket.com/albums/dd35 ... 12.jpg[img]
Luddet är ca 5mm långt.
Nedre delen av bilden är som avigsidan ser ut av tyget.
Det ser exakt likadant ut som tyg som ibland brukar ligga bland stuvarna på Ohlssons här i stan under skylten med velour, fast det väl snarast är ett mellanting mellan velour och teddy - det är inte lika lurvigt som teddy, för korthårigt för det. Det tyget är helt i polyester. Är mjukt, lent och gosigt på utsidan även om baksidan är lite "läskig". Jag har använt liknande för att tex sy några hängselklänningar till Miranda och då fodrat med trikåtyg så man döljer baksidan.
detta hittades på Ohlssons och under velour, men jag tyckte inte det såg ut som vanlig velour,.. :) Men jag blev så kär i tyget att jag blev tvungen att köpa lite ;)
Av Jinxan
:lol: :lol:
Ja fast denna har längre päls än Lisebergskaninen. :) Kanske en kusin? ;)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?