Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1479285
har precis köpt en beco butterfly men vågar fortfarande inte lämna vagnen hemma ifall att R somnar på ryggen då flyger ju bara huvudet runt p stackarn. i sjalarna kunde man ju dra över tyget så huvudet fick stöd.
vet att patapumen har huvudstöd, men finns det något liknande till beco?

eller någon som har något annat tips?
Användarens profilbild
Av Bina
#1479294
I midjebältet på butterfly sitter en ficka med ett huvudstöd i.. som du kan fästa i de två spännen som sitter upptill på selen... Absolut inte världens bästa huvudstöd men det fyller en viss funktion.
Av Ponyo
#1479321
Bina skrev:I midjebältet på butterfly sitter en ficka med ett huvudstöd i.. som du kan fästa i de två spännen som sitter upptill på selen... Absolut inte världens bästa huvudstöd men det fyller en viss funktion.
Ja, undra varför de ändrade det underbart bra huvustödet i 4th gen, till detta dåliga.
Användarens profilbild
Av Bina
#1479329
Bubbi skrev:
Bina skrev:I midjebältet på butterfly sitter en ficka med ett huvudstöd i.. som du kan fästa i de två spännen som sitter upptill på selen... Absolut inte världens bästa huvudstöd men det fyller en viss funktion.
Ja, undra varför de ändrade det underbart bra huvustödet i 4th gen, till detta dåliga.
Jo som en vän till mig sade: De glömde nog bort huvudstödet och en slängde ihop det samtidigt som en printade instruktionerna :Hahaa:
Av Ponyo
#1479343
Bina skrev:
Bubbi skrev:
Bina skrev:I midjebältet på butterfly sitter en ficka med ett huvudstöd i.. som du kan fästa i de två spännen som sitter upptill på selen... Absolut inte världens bästa huvudstöd men det fyller en viss funktion.
Ja, undra varför de ändrade det underbart bra huvustödet i 4th gen, till detta dåliga.
Jo som en vän till mig sade: De glömde nog bort huvudstödet och en slängde ihop det samtidigt som en printade instruktionerna :Hahaa:
:Hahaa:
Av ND3
#1480882
roligt nog kom jag på det nästan direkt efter att jag postat inlägget! men då dog batterierna på datorn!!
men jag trodde det var en förvaringspåse först!
använde huvudstödet idag men, som ni har skrivit så är det faktiskt inte så bra alls, så jag la ner honom i vagnen faktiskt. det är ju ganska svårt att fästa när man är själv, eftersom att det är lite svårt nör han sitter på ryggen att trä in banden, annars måste man ju ha hela grejjen hängandes redan, men då syns ju inte det fina mönstret..... =/

hur gör ni? jad trädde in banden hemma redan för att jag visste att han skulle somna på vägen ut.
Användarens profilbild
Av Malinkr
#1530273
Håller med om att huvudstödet inte är optimalt. Men jag trodde att det berodde på att min dotter är för liten, (hon är 7 månader), och hoppades att det skulle bli bättre när hon blev större. Är det likadant för större barn?
Håller även med om att det är trist att sätta på huvudstödet innan, eftersom det skymmer mönstret, det var ju bla därför jag valde en Beco! :?

Bifogar en bild där man ser hur knasigt det blir. M:s huvud sticker liksom ut emellan stödet och selen, och på sidan.

Bild

Man får väl sy ett nytt stöd helt enkelt... :hmm:
Användarens profilbild
Av Chaia
#1567376
Åh, jag är så irriterad på huvudstödet. När jag bär på mage funkar det hyfsat, men vid ryggbärning är det ju stört omöjligt att få till det. :x
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#1567603
dubbelt
Senast redigerad av Lindiwe den sön sep 14, 2008 20:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#1567604
Jag knyter fast Ns snuttetrasa som stöd för hennes huvud, det fungerar bättre än huvudskyddet.
#1684200
mhm, det kanske är det sämsta med becon. Än har inte S somnat på ryggen på mig, bara på magen och då är ju huvudet ett mindre problem, en hand som städ lite då och då är det ends som behövs. men på ryggen..det vete sjutton. *funderar på att köpa en Manduca igen ;)*
#7532276
ND3 skrev:har precis köpt en beco butterfly men vågar fortfarande inte lämna vagnen hemma ifall att R somnar på ryggen då flyger ju bara huvudet runt p stackarn. i sjalarna kunde man ju dra över tyget så huvudet fick stöd.
vet att patapumen har huvudstöd, men finns det något liknande till beco?

eller någon som har något annat tips?
Vi gör så att vi rullar huvudstödet och knäpper sedan fast det innan vi sätter på oss bärsele o barn så att det blir ett lagom nackstöd i stället. Funkar bra på Ludvig, som vill titta sig omkring när han är vaken men behöver stöd om han somnar (vilket han gör efter en stund). Tyckte oxå huvudstödet var kass tills vi kom på att göra så här.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?