Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bubbel
#1563006
Hur gör ni när ni tar på bärjacka/poncho vid ryggbärande? Har själv inte hittat ett sätt som funkar :hmm: Testade med bärjackan jag hade förra vintern för att se om jag kunde lösa uppgiften, men icke :roll:
Lyckas jag vill jag ha en poncho för årets säsong. Bär inte jättemycket numer, men alla transporter sker med sjal/sele. Först hade jag tänkt bära utanpå egna kläder, med ytterkläder på M, men jag trivs inte med det, det blir tjockt och bylsigt, plus att man tappar i mysfaktor :lol:

Så snälla, kan ni hjälpa mig förstå hur jag ska lyckas tråckla in oss båda i ponchon/jackan?

Sen gärna tips på bra/snygga ponchos...

:help:
Användarens profilbild
Av Asia
#1585940
Humleblomstern skrev:Jag brukar sätta på barnet ponchon före jag svingar upp på ryggen, fungerar utmärkt. Har för övrigt en mammaponcho i fint skick till salu ifall någon är intresserad...
pris och storlek?
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
#1586031
Asia skrev:
Humleblomstern skrev:Jag brukar sätta på barnet ponchon före jag svingar upp på ryggen, fungerar utmärkt. Har för övrigt en mammaponcho i fint skick till salu ifall någon är intresserad...
pris och storlek?
Den är vinröd, strl M och kostar 800 kr inkl frakt. Jättefint skick.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?