Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Idag såg jag en mormor och hennes barnbarn på kanske 3 månader, i parken, barnet låg i en barnvagn och skrek och skrek och skrek. Jag tyckte att det var rätt jobbigt att höra. Sedan såg jag att mormodern kämpade med att få på sig en baby björn, men gav sedan upp och la bort den. Och barnet skrek i vagnen. Så jag gick fram och frågade om jag kunde hjälpa henne med selen, och hon blev mycket glad och var tacksam. Och babyn likaså när hon väl fick komma upp. (men jag måste säga att selen var väldigt mycket mer avancerad än mina egna!) Sedan var det tyst, och en stund senare hade bebisen somnat och de satt tillsammans på en bänk i skuggan. :heart:
Användarens profilbild
Av Siania
Vad bra att bebisen fick komma upp i famnen till slut! :heart:
Användarens profilbild
Av MilanE
Vad gulligt av dig! Kan tänka mig mormor var tacksam!!
Användarens profilbild
Av Bina
:heart: icke att förglömma dina visa ord... bättre BB än inget!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Bina skrev::heart: icke att förglömma dina visa ord... bättre BB än inget!

:iagree:
Och många har börjat med BB innan de börjar bära i bärsjal/ergonomisk bärsele. Härligt att mormodern ville bära barnbarnet :heart: och toppen att hon fick din hjälp 8)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Härligt av dig att hjälpa till! :vågen:
Av Abunai
Beckah82 skrev: Men hur vet du att det var mormor och inte mamma? :-)
Hon berättade det för mig. ;) Och hon var nog över 70. :roll:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Vi bar Moa i BB. Det var enda stället som hon var nöjd på. Dock var inte vi så nöjda :?

Tänk om jag ändå hade vetat vilka bra selar och sjalar det finns då.

Härligt med en mormor som vill bära i sele!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Abunai skrev:
Beckah82 skrev: Men hur vet du att det var mormor och inte mamma? :-)
Hon berättade det för mig. ;) Och hon var nog över 70. :roll:
Ah på det viset :-) bara tänkte för idag finns det ju många mormödrar och mammor i samma ålder :-)
Av bubbel
:D :vågen: Vad glad jag blir - glad för en mormor som vill och vågar bära, för en sedemera nöjd liten bebis, för att du vågade fråga så att de fick mysa ihop :heart: Ett inlägg att må bra av!
Användarens profilbild
Av Asia
:heart:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Vad fint av dig att hjälpa henne! :vågen:
Ja, jag har då aldrig fattat detta att vissa ratar typ ergo för att "det är enklare med babybjörn"
För mig var inte Becon bara en fröjad att bära i för att den var bekväm (och snygg) utan också för att den var 1000 ggr enklare än bb.
och då hade vi inte ens den där high-tech historian med ryggplatta... :roll: :lol:
Av anpa
Vad sött!!!
:heart:

Min man tycker också att BB är lättast att bära i.. Men den sålde jag ändå. Hoppas han kommer gilla sin nya Butterfly som jag har köpt till honom :heart: . Men jag håller med bättre BB än inget!
Användarens profilbild
Av malinmedflera
:vågen:

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?