Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Funderar på om jag skulle beställa en lång Rebozo, men jag vet inte vilken färg? :hmm:

Smög in och såg att Emma fått in lite nya färger, bla en helsvart! :loving: Är ju svag för tråkiga färger... Så, "Sotis" eller kanske "Svart multirand", någon som vill hjälpa mig med färgval? :hellu:

Här är länken till färgerna: http://www.emmasrebozos.com/lang_rebozos.html

Smakråd tack! :D
Användarens profilbild
Av Hannah83
Bambi skrev:jag röstar på svart multirand :D :D :D
Ja, den är fin... Är jätte fjantig och vill ha enfärgat helst. Isblå var lite häftig också! :lol:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Oj, såg nu att Isblå var ringsjal! :hellu:
Användarens profilbild
Av MilanE
Svart multirand var fin. Brunröd gillade jag!
Av Jinxan
Bambi skrev:jag röstar på svart multirand :D :D :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Svart multirand eller brunröd! :P
Användarens profilbild
Av jennychangala
Multiränderna är fina tycker jag! :D
Av Jinxan
Den svarta var faktiskt snygg och om du gillar den bäst så tar du den! :)
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag är ju en riktig svart-människa (utom när det gäller sjalar faktiskt) så jag förstår om du gillar den! Gillar du den bäst så ta DEN! :D
Användarens profilbild
Av Hannah83
Ja, jag får fundera på detta. Vore kul med en helsvart faktiskt... Hmmm..... Jag får kika lite till! :D
Användarens profilbild
Av tweed
Jag var just lite djärv och beställde en ringrebozo i färgen ljusrosa. Detta trots att ja eg är en "tråkfärgsmänniska" och absolut ingen rosa person. Jag tycker att rebozona är så billiga att man kan passa på att prova lite färg :) Jag tycker också att brunröd var fin, men vill du ha sotis så ta den :)
Av eamane
Varför inte prova lite färg? :wink: Den cerisa nordanvinden vore väl nått :wink :)

Nej men vill du ha den helsvarta så kör på den :)
Användarens profilbild
Av Hannah83
kvarnvik skrev:Jag var just lite djärv och beställde en ringrebozo i färgen ljusrosa. Detta trots att ja eg är en "tråkfärgsmänniska" och absolut ingen rosa person. Jag tycker att rebozona är så billiga att man kan passa på att prova lite färg :) Jag tycker också att brunröd var fin, men vill du ha sotis så ta den :)
Åh, då måste du visa upp den när den kommer? Jag väntar på en Himmelsblå rebozo ringsjal, och en lila Vamanoz ringsjal därifrån... :loving:

Och kanske nåt mer, det har jag juh inte bestämt ännu...
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?