Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min 2,5 månaders son har så svårt att komma till ro och somna. Har en babybjörn bärsele och det är enda sättet att få honom att somna. Den är ju inte speciellt ergonomisk och jag skulle gärna vilja prova någon sjal som är ganska enkel men vad ska jag välja? Är totalt ny på detta med sjal. Tacksam för svar!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Välkommen hit =)

Jag skulle ha satsat på en trikåsjal, det är mysigt och inte alls bökigt då man har knytit ett par gånger bara.
En del satsar på en vävd sjal redan från början, men en trikåsjal är något lättare att knyta tycker jag.
Av Tifflan
http://www.stellaris.se/webshop/tricott ... b080a7df3e

En trikåsjal som inte behöver knytas, jag bar Dennis i min Tricotti tills han var ca 8 månader. Nu har vi bytt upp oss till en Beco 4th som vi älskar.

Annars finns http://www.easyhug.se/ samma princip fast den är vävd så den räcker längre, men iom att den inte har nåt midjeband så blir det lite tungt med all tyngd på axlarna.
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag skulle också ha börjat med en trikåsjal, t.ex. Sino som jag älskar. Vår dotter är tre månader och jag har nu börjat övergå till vävd sjal. Den sjal jag tycker liknar en trikåsjal mest av de jag provat är Easycare, den är supermjuk och gosig och lättare att knyta än t.ex. Hoppediz eller Didymos Wellen. Trikåsjalen blir ju svajigare ju tyngre barnet blir, men det är väl en smak- och vanesak hur länge man trivs med trikån för att sedan gå över till något annat.

Om du hellre vill ha en ergonomisk bärsele så rekomenderar jag Manduca.
Av saltochsöt
Beställde en Sino i måndags kväll och den kom redan idag! Sonen sover för andra omgången i den idag, vilken grej, han verkar fullkomligt älska den och det känns så mysigt att ha han nära. Tack för alla svar, det här känns super! :D
Av eamane
saltochsöt skrev:Beställde en Sino i måndags kväll och den kom redan idag! Sonen sover för andra omgången i den idag, vilken grej, han verkar fullkomligt älska den och det känns så mysigt att ha han nära. Tack för alla svar, det här känns super! :D
Vad bra att det funkar :D Välkommen hit förresten :)
Användarens profilbild
Av sanna73
saltochsöt skrev:Beställde en Sino i måndags kväll och den kom redan idag! Sonen sover för andra omgången i den idag, vilken grej, han verkar fullkomligt älska den och det känns så mysigt att ha han nära. Tack för alla svar, det här känns super! :D
Visst är det underbart när man hittar något som funkar :loving:
Välkommen hit :hello:
Användarens profilbild
Av Siania
Vad bra att du och sonen trivs! :D Välkommen hit! :hello:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Gud så mysigt, snacka om att man blir nostalgisk...
Välkommen till sjalbarn! :D
Av doc
Vad bra att ni trivs. Själv hade jag samma problem och har fortfarande. Dottern sover knappt. max 10 timmar om dygnet. :?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Så mysigt det låter :heart:
Välkommen till SjalBarn :D

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?