- tis sep 02, 2008 19:46
Babyproffsen ligger på Ilanda så du menar nog lagerförsäljningsbutiken där brevid. Dom tror jag inte har nå vidare med trikåer.
Poffan skrev:Tyghandlarn ligger lite avsides på Wåxnäs, Enirokarta.Skogskajsa skrev:Det finns inte så mycket tyghandel i Karlstad med bra priser på trikåtyger.Tygfabriken har jag vart en sväng och kollat på och som du säger så finns de inget där.
Tygfabriken på lamberget har i stort sett inget sånt (men mycket annat). Jättebilligt och kvalité därefter.![]()
Ohlssons tyger i stan har trikåtyger men jag tycker de är lite dyra![]()
Ibland finns det dock en del stuvar och tyg till nedsatt pris.
Sen har vi Tyghandlarn på Wåxnäs, men jag har inte bestämt mej än vad jag tycker om den butiken, mycket fint men jag anar att priset inte är så bra som man skulle tycka passade en avsides affär. Tror Itis hittade ett flanelltyg för typ 20kr/m billigare på Ohlssons än hos Tyghandlarn.
Tyghandlarn har även endel värdelös muddväv som inte går tillbaka när det sträckts, det finns kvar efter förra ägaren tror jag och det har iofs lååågt pris.
Ohlssons tyger kanske jag får ta mig en sväng till och kolla eller är de bättre att beställa någonstans på nätet?
Tyghandlarn är de den brevid babyproffsen? Den affären gillar jag inte så mycke, får smått panik av alla saker överallt.
Babyproffsen ligger på Ilanda så du menar nog lagerförsäljningsbutiken där brevid. Dom tror jag inte har nå vidare med trikåer.
Mamma till Lukas -05 och Nemi -07 och Lilleman -16
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.