Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annachen
#1537974
Jag vet inte om det platsar under sjaltillbehör men jag måste bara tipsa om en tröja från HM som funkar som bärskydd om man bär på magen...

Den är stickad i ull/akryl och kort bak och med två stora, långa "paneler" tyg som hänger fram. Ja jag förstår mig då rakt inte på mode, men som bärskydd funkar den utmärkt :lol: :lol: Man tar den vänstra panelen och stoppar in under sjalen vid höger axel, sen sveper man den högra runt allithop och fäster med en stor säkerhetsnål/brosch vid vänster axel och voilà: bebisen är insvept i två lager tyg och är varm och skön dessa halvkyliga sensommarkvällar.......

Har en liknande tröja från Kapp-Ahl, men det är mindre tyg i den så den räcker bara att svepa runt benen på bebisen...

Jag tog ett par bilder för att demonstrera, men jag vet inte hur jag fogar in dem :roll:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#1538140
Vad smart, jag har en liknande tröja fast från Gudrun Sjödén och har funderat på om jag skulle kunna använda den som bärskydd, men har inte riktigt kommit på hur jag skulle göra. Får testa det imorgon när jag ska ner på stan. :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?