Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
naimiez skrev:Jag hänger kvar med min beställning ;-)
*skratt* bra ;-) Jag började leta igenommina utdragna papper och fundera "vart har jag hennes uppgifter nu då rå" Så kom jag ju på att du sambeställde *fniss*. Dags o sova snart tror jag.
Bild

Dessa elefanter och lite annat flytter hemifrån mig under helgen till er som har beställt tjejer!
Hoppas ni skall gilla dem. Trycket känns lite stelt och strävt nu i början men tvätta i 60 grader (alla färger kan stoppas i en och samma maskin) och torktumla gärna! Tvätta inte i lägre än 60 grader för tygerna behöver den temperaturen för att fixera trycken och inte fälla enligt Johnny och är det någon som kan tyg så är det den herren!

Jag kommer med ett nytt inlägg om ugglor och landskapstyg sedan för de som är intresserade att ta det igenom mig igen. Landskapstyget följer planen enligt Johnny, ugglorna är försenade och jag hämtar båda samtidigt i slutet på oktober i så fall (man hinner få barnbidraget och betala mig då ;-))
Jag undrar om det finns någon möjlighet att få ugglehjälp även om man inte säger till förrän nu? Jag har slut på kaniner och är sugen på mer mönstrat och ugglorna... :love: är så fina. Jag är också uppvuxen i en sådan overall... Dessutom har jag klämt på tyget och gillar det.
Det kommer gå jättebra det. Jag skall fixa till en uggle/elefant/landskapstygstråd i helgen. Stoppdatum för beställning kommer vara den 15/10 och betalning senast den 22/10. Ej fullgjord betalning det datumet = inget tyg eftersom jag åker den 25:e så spara slantarna ;-)
M
Marine78 skrev:Det kommer gå jättebra det. Jag skall fixa till en uggle/elefant/landskapstygstråd i helgen. Stoppdatum för beställning kommer vara den 15/10 och betalning senast den 22/10. Ej fullgjord betalning det datumet = inget tyg eftersom jag åker den 25:e så spara slantarna ;-)
M
Lägger du länk till nya tråden här så man inte missar? Läser inte så ofta....
Skickade iväg så gott som alla elefantpaket i helgen! Hoppas nu att de alla har kommit fram till sina beställare. Ni får gärna hojta till här i tråden så jag vet hur det ligger till för er!
Användarens profilbild
Av Monia
Jadå, fick hem mitt i går, ska i tvättmaskinen idag :D Tack snälla för hjälpen :blomster:
Användarens profilbild
Av lingonben
Japp. Än en gång, tusen tack Marine! :heart:
Jag hann få ihop en kjol igår morse! :D
BildBild

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?