Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
lotti skrev:Undrar vad det är för tjocklek på tyget....vill ha ett ganska kraftigt tyg för att klä om en gammal tvilling sulky och detta hade varit perfekt!!!Nja, det är väl inte jättekraftigt direkt men inte heller jättetunt. Jag skulle nog välja ett stadigare tyg om jag skulle klä en vagn.
Pilotta skrev:Grymt snygg!Nja, så där faktiskt. Jag funderar på att fästa någon typ av anordning har bara inte listat ut exakt hur jag ska göra som håller in huvudstödet lite mot min kropp när barnet somnar. Nu har den en tendens att vika sig utåt vid belastning av ett sovande barnhuvud.
Ger huvudstödet bra stadga om barnet sover?
petraokalle skrev:Ursnyggt! Hur har du gjort förstärkningen vid axelbanden? Det ser inte ut att vara av typen fyrkant med kryss i, utan nåt mer diskret?Jag har sytt tre sömmar parallellt runt om hela sittdelen, och där sömmen går över axelbandsfästet har jag backat tillbaka och kört fram igen och sen fortsatt den sömmen runt. Så det är den förstärkning jag gjort. Det känns iallafall som att det skulle hålla.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?