Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Det verkar som att ni som vill beställa 2-3 yards PUL & kanske lite microfleece m.m inte tjänar på att sambeställa d.v.s om ni ändå hamnar under tullgränsen eftersom frakten är rätt dyr :? Om det är någon som vill beställa lite större mängder kan det nog löna sig däremot. Dessutom om det är nån som bara vill ha nån yard PUL & nån yard innermaterial el. dylikt, då kan ni hoppa på min beställning för då tjänar ni nog en slant..jag kommer att beställa 8-9 yard PUL, 3-4 yard & 3-4 yard fuskmocka så min beställning blir rätt stor :roll:
Användarens profilbild
Av emelianna
Shuna76 skrev:jag kommer att beställa 8-9 yard PUL, 3-4 yard & 3-4 yard fuskmocka så min beställning blir rätt stor :roll:
Ojojoj vad du ska sy många blöjor :lol:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja :oops: Men det är ju jättebilligt jämfört med vad jag brukar betala så jag kan inte låta bli :lol:
Användarens profilbild
Av milimina
jag hoppar sambeställningen :) behöver bara en liten bit egentligen som jag lika gärna kan köpa i sverige.
Användarens profilbild
Av emelianna
Jag skulle nog kunna sälja några småbitar till de som inte vill ha så mycket. Pallar inte kolla just nu, men tror jag har gul, brun, lila, ocean-blå och röd pul!
Av knutschen_lee@hotmail.com
tror jag hoppar ändå.. tills beställningen från det andra stället. därifrån ska jag bara ha en yard.:) så jag väntar. härifrån vet jag inte, har jätte svårt at bestämma mig.. och är väl inte i behov av fler blöjor än... som synd är.;)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Då hojtar jag när jag ska beställa från Little Buttons :)
Användarens profilbild
Av karro54
emelianna skrev:Jag skulle nog kunna sälja några småbitar till de som inte vill ha så mycket. Pallar inte kolla just nu, men tror jag har gul, brun, lila, ocean-blå och röd pul!
Jag skulle behöva sy en ny skötbädd som jag har i skötväskan, är det en småbit?? Den behöver ju inte vara så stor...
Användarens profilbild
Av emelianna
karro54 skrev:
emelianna skrev:Jag skulle nog kunna sälja några småbitar till de som inte vill ha så mycket. Pallar inte kolla just nu, men tror jag har gul, brun, lila, ocean-blå och röd pul!
Jag skulle behöva sy en ny skötbädd som jag har i skötväskan, är det en småbit?? Den behöver ju inte vara så stor...
Hmm...frågan är om det inte är en storbit :? Jag tänkte mer på till tex bindor. Hade jag varit du hade jag köpt en bit fin vaxduk eller plastad frotté, den behöver ju inte andas på samma sätt som blöjor och bindor!
Användarens profilbild
Av karro54
emelianna skrev:
karro54 skrev:
Hmm...frågan är om det inte är en storbit :? Jag tänkte mer på till tex bindor. Hade jag varit du hade jag köpt en bit fin vaxduk eller plastad frotté, den behöver ju inte andas på samma sätt som blöjor och bindor!
Tänkte inte på det... vaxduk kan ju bli riktigt snyggt! Plastad frotté är lite trist... Tack för tipset!
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag vill beställa NUUU! Fler som vill vara med? :wink: Annars beställer jag ikväll :)
Användarens profilbild
Av emelianna
Shuna76 skrev:Jag vill beställa NUUU! Fler som vill vara med? :wink: Annars beställer jag ikväll :)
Beställ ikväll ;)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?