Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1437140
Fryle skrev:Jag har idag handlat en jättefin thaiväska i Malmö, hos www.gobigobi.se .
(Inte för att jag behövde den, men den var verkligen trevlig...). Man kan tydligen kan man även beställa hos dem via hemsidan.
Hur fina som helst ju!! (klistrar in några smakprov!
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
#1437293
Verkligen supersnygga!
Skulle vilja ha en av varje... :D
Användarens profilbild
Av Zai
#1437308
Åh så mycket vackert :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
#1437498
*tassar förbi lite tyst och diskret*
Användarens profilbild
Av karro54
#1481167
Åh vilka fina!! Jag blev dessutom helt kär i mockaväskorna...
Användarens profilbild
Av jag71
#1515155
Så många snygga väskor! De står på malmöfestivalen och jag kände igen väskorna på låååångt avstånd och var bara tvungen att springa dit och kolla. Kanske inte ska berätta att de är snyggare i verkligheten än på bild. :wink:
Användarens profilbild
Av sus
#1515159
Jisses va fina, och inte särskilt dyra heller!!!!
Av Abunai
#1515303
jag71 skrev:Så många snygga väskor! De står på malmöfestivalen och jag kände igen väskorna på låååångt avstånd och var bara tvungen att springa dit och kolla. Kanske inte ska berätta att de är snyggare i verkligheten än på bild. :wink:
var står de någonstans? 8)
Användarens profilbild
Av jag71
#1516948
Abunai skrev:
jag71 skrev:Så många snygga väskor! De står på malmöfestivalen och jag kände igen väskorna på låååångt avstånd och var bara tvungen att springa dit och kolla. Kanske inte ska berätta att de är snyggare i verkligheten än på bild. :wink:
var står de någonstans? 8)
Åh! Hmm.. jo gå från Gustav och upp mot triangeln. Alltså stå med ryggen mot gustav. Gå på den högra sidan av stånden. Har för mig att det var långt ner, till och med innan kanalen. Säger det dig något? Jag är så dålig på att förklara.
Användarens profilbild
Av Monique29
#1516971
:love:
Användarens profilbild
Av Fryle
#1519106
jag71 skrev:
Abunai skrev:
jag71 skrev:Så många snygga väskor! De står på malmöfestivalen och jag kände igen väskorna på låååångt avstånd och var bara tvungen att springa dit och kolla. Kanske inte ska berätta att de är snyggare i verkligheten än på bild. :wink:
var står de någonstans? 8)
Åh! Hmm.. jo gå från Gustav och upp mot triangeln. Alltså stå med ryggen mot gustav. Gå på den högra sidan av stånden. Har för mig att det var långt ner, till och med innan kanalen. Säger det dig något? Jag är så dålig på att förklara.
Södertull, de finns ibland där även när det inte är festival. Och så har de sin permaneta affär vid Lilla torg.
Av doc
#1522015
Fryle skrev:Jag har idag handlat en jättefin thaiväska i Malmö, hos www.gobigobi.se .
(Inte för att jag behövde den, men den var verkligen trevlig...). Man kan tydligen kan man även beställa hos dem via hemsidan.

Vad fina de är. Åker till Malmö i september....måste gå till denna butik. :)
Av Mimosa
#1526107
Någon som inhandlat någon av väskorna? Hur är de? Har de fack i sig?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?