Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Jag har ju tränat o tränat och nu tycker jag faktiskt att vi får till ganska bra omslut på ryggen! MEN lillan drar alltid ut minst en arm och jag tycker det känns lite otryggt när hon inte har i armarna när hon sitter därbak. När jag bär henne på magen tar hon aldrig ut armarna (om jag inte tar ut dem åt henne)

Hur gör ni? Har era barn alltid armarna inne i sjalen och smokingbältet, går det över armarna - för oss åker det ner så det är liksom i armvecken på henne. Jag har burit henne lite men sen måstat knyta om flera gånger eftersom hon tar ut armarna *busunge* blir ju lite jobbigt! Använder Ergon o så småningom ska jag skaffa en MT men jag VILL ju så gärna bära i alla mina fina sjalar också!!

:help:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Så gör mina barn med :roll:
För oss blir det MT eller sele på ryggen...
Användarens profilbild
Av MilanE
kajsa kavat skrev:Så gör mina barn med :roll:
För oss blir det MT eller sele på ryggen...
Lutar väl åt det här med då :(... Måste skaffa många fiiiina MT's då! :twisted: )
Användarens profilbild
Av emelianna
Vi knyter smokingbältet under armarna, så det når upp i armhålorna. Vidar brukar ta ut armarna, men sitter tryggt och bra där ändå. Se bara till att ha knytningen ordentligt spänd. Jag tyckte det kändes läskigt i början när jag bar honom på ryggen och han gjorde så, men då hade jag inte lärt mig att spänna sjalen ordentligt.
Användarens profilbild
Av MilanE
emelianna skrev:Vi knyter smokingbältet under armarna, så det når upp i armhålorna. Vidar brukar ta ut armarna, men sitter tryggt och bra där ändå. Se bara till att ha knytningen ordentligt spänd. Jag tyckte det kändes läskigt i början när jag bar honom på ryggen och han gjorde så, men då hade jag inte lärt mig att spänna sjalen ordentligt.
:notes: spänna sjalen ÄNNU mer! ska prova!! Tack!
Av FiaLisa
MilanE skrev:
emelianna skrev:Vi knyter smokingbältet under armarna, så det når upp i armhålorna. Vidar brukar ta ut armarna, men sitter tryggt och bra där ändå. Se bara till att ha knytningen ordentligt spänd. Jag tyckte det kändes läskigt i början när jag bar honom på ryggen och han gjorde så, men då hade jag inte lärt mig att spänna sjalen ordentligt.
Det funkar. Det är likadant hos oss.
Användarens profilbild
Av zingo
FiaLisa skrev:
MilanE skrev:
Det funkar. Det är likadant hos oss.
:iagree: Så är det här med!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Millie har oftast armarna ute. Men om man spännt ordentligt är det ingen fara. Igår när jag bar henne tyckte hon att jag var tråkig som stod still och pratade. Då tryckte hon sig ifrån mig med både armar och ben men det var inga problem hon kom ingenstans. Däremot känns det lite läskigt.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag brukar - som flera andra - knyta med armarna helt utanför både smokingbälte och kryss redan från början, då blir det tajtare och känns säkrare tycker jag.
Användarens profilbild
Av zero.sara
:iagree:
J drar alltid upp armarna och det är lättare att dra åt ordentligt om hon har dem utanför redan från början :)
Av anna m
Jag gav upp och började med ryggsäcksknytning istället. Den är mycket enklare också.
Användarens profilbild
Av MilanE
vovvemor skrev:Jag brukar - som flera andra - knyta med armarna helt utanför både smokingbälte och kryss redan från början, då blir det tajtare och känns säkrare tycker jag.
:notes: utanför redan från början - Åh vad jag älskar det här forumet!!

Ska genast prova!
Av suramin
Jag drar till de innersta kanterna på krysset ordentligt när jag är klar. Då är det mkt svårare att lirka upp armarna :) .
Användarens profilbild
Av MilanE
anna m skrev:Jag gav upp och började med ryggsäcksknytning istället. Den är mycket enklare också.
Jag kör en del med ryggsäck o den tycker jag går ganska bra, MEN jag tycker inte alls den avlastar lika bra - får ont i axlarna efter en stund :(

Suramin: :tumup:
Användarens profilbild
Av Alven
MilanE skrev:
anna m skrev:Jag gav upp och började med ryggsäcksknytning istället. Den är mycket enklare också.
Jag kör en del med ryggsäck o den tycker jag går ganska bra, MEN jag tycker inte alls den avlastar lika bra - får ont i axlarna efter en stund :(

Suramin: :tumup:
Jag håller med, men om man avslutar med en tibetan kan man dra ner mer av tyget över axlarna så blir det lite bättre...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?