Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur många olika knytningar har du provat?

1-3
4
18%
4-6
8
36%
7-9
4
18%
10-12
5
23%
13-15
Inga röster
0%
16>
1
5%
Nyfiken undrar hur många olika knytningar/ sätt att ha sjalen/selen har du testat?
Och gärna vilka sätt :D
Användarens profilbild
Av jag71
Räknas ryggsäck som en knytning, ringsjal på vänster höft som två, sen så kan jag räkna ryggsäck och ringsajl på vänster höft som en tredje. Alltså ska jag räknar när jag burit två (eller alla tre) som en knytning till även om det är samma knytningar jag provat tidigare (nu är de ju ihop så det blir ju inte helt samma.)
Måste fråga lite mer hur du vill att man ska räkna. Jag bär på vänsterhöft med ringsjal nästan aldrig på höger, fast jag har ju provat. Räknas det som två knytningar? Ryggsäck med knuten i midjan, tibetan med knut, tibetan utan knut, eller knuten under barnets gump hur många knytningar blir det?

Hur ska jag räkna? :lol:
Av avon
Jag röstade 10-12. Men jag vet egentligen inte hur jag ska räkna. Jag har ju t ex provat flera olika variationer på ryggsäck, räknas det som olika knytningar? Om man räknar alla variationer med de olika typer av sjalar och sele jag har blir det ju mer än 10-12.
Användarens profilbild
Av zingo
10-12 svarade jag men räknade efter lite nogranare sen å kom fram till fler :lol:
Äh du vet ju själv vad jag håller på! :wink:
Användarens profilbild
Av Molinia
Några olika ryggsäcksknytningar, två olika omslutna kryss på magen, omslutet på ryggen. Det blir nog en 5-6 med långsjal. Sedan några olika knytningar med mt också, men det kanske inte räknas?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?