Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har två bärjackor som jag verkligen gillar, men jag börjar fundera på om jag kommer att ha någon användning för dem i vinter. Josefin fyller ju två i november. Hon är visserligen ganska liten, men det kanske inte kommer att funka så bra med bärjacka ändå. Man kan ju inte ha stora barn avklädda på samma sätt som med bebisar. :roll:
Hur stora barn har ni burit innanför jackan?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Vilgot blir ju 2år i mars och jag har tänkt ha bärjacka i vinter.
Det är främst till och från dagis som jag har tänkt använda det. Så slipper man bylsa på honom vinterkläder så är det bara att stoppa honom i selen/sjalen och sen på med jackan och iväg. Känns som jag sparar en del tid på det viset.
Användarens profilbild
Av Myrten
Sälj en jacka till mig... 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
mammahappy skrev:Vilgot blir ju 2år i mars och jag har tänkt ha bärjacka i vinter.
Det är främst till och från dagis som jag har tänkt använda det. Så slipper man bylsa på honom vinterkläder så är det bara att stoppa honom i selen/sjalen och sen på med jackan och iväg. Känns som jag sparar en del tid på det viset.
Ja, det är sant förstås. Jag som nästan tänkt sälja min :roll:
Användarens profilbild
Av Eld77
Tja, vill man så går det ju. 8) Här är jag höggravid med Sara (nästan 3 år) :lol: Det blev lite trångt, men mest för att hon kom så högt upp pga magen.

Bild
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Eld77 skrev:Tja, vill man så går det ju. 8) Här är jag höggravid med Sara (nästan 3 år) :lol: Det blev lite trångt, men mest för att hon kom så högt upp pga magen.

Bild
:Hahaa: :app:

Sorry! :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
kajsa kavat skrev:
mammahappy skrev:Vilgot blir ju 2år i mars och jag har tänkt ha bärjacka i vinter.
Hehe förlåt :wink:
Ja jag har både en suses och en MaM och vet inte vilken jag ska behålla eller om jag ska behålla båda. :roll:
Av RG78
Du har bägge... Jag står i valet och kvalet vilken av dessa jag ska köpa. Tycker att MaM (Upgrade) verkar snyggare men Sues mer praktisk med fleece som går att plocka bort. Vilken föredrar du? Och hur är de storleksmässigt?
mammahappy skrev:
kajsa kavat skrev:
Hehe förlåt :wink:
Ja jag har både en suses och en MaM och vet inte vilken jag ska behålla eller om jag ska behålla båda. :roll:
Användarens profilbild
Av Lydia
Hmm, bar Hanna innanför bärjackan någon gång när jag var gravid med Nova-li tror jag, då var hon väl drygt 2 år. Vet inte om jag burit henne innanför jacka efter det *funderar*
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Eld77 skrev:Tja, vill man så går det ju. 8) Här är jag höggravid med Sara (nästan 3 år) :lol: Det blev lite trångt, men mest för att hon kom så högt upp pga magen.

Bild
Å, den var fin... vilken "sort" är det?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?