Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Auroratiger skrev:
Bina skrev:Det måste helt enkelt vara så att alla bärdon är "BabyBjörn" :?:
Förmodligen. Ungefär som tvålull=Svinto för åtminstone de flesta jag känner.
Eller "folk" som säger termos. Eller jeep. ;)

Bara att fortsätta motarbeta att varumärket etableras som begrepp för sele. :roll: Frustrerande är det.
Användarens profilbild
Av sparveln
Det var svårt för dig det förstår jag :wink: , när jag skulle hissa upp A i Ergon på ryggen då han var bebis när vi fikat en gång hörde jag en dam förskräckt viska till sin vännina "Titta hon stoppar bebin i en ryggsäck" :lol: .
Användarens profilbild
Av tweed
Jaha, så har jag varit på jobbet och hälsat på. Sjalade H i rebozon den här gången, förra gången i trikån. Kommentarer: Åh är det där någon slags ny baby björn? Men också; Åh det är smidigt med en sån där, va? och såna där fanns ju inte när mina barn var små (lite avundsjukt)
Användarens profilbild
Av Bara_jag
kvarnvik skrev:Här är ett exempel till på att alla bärselar är babybjörn:
http://www.tradera.com/Sele_baby_bjorn_ ... n-69458011
Men det är det faktiskt också... en riktigt gammal från 80-talet :oops:
Jag bar min första son i något liknande fast blå och känner igen loggan.

Alltså, ni kan tycka vad ni vill om babybjörn NU... men deras tidiga selen var faktiskt mer MT lika (kolla bara på den första från -73 som hette "hjärtenära") och dom har faktiskt banat väg för andra selar och sjalar, många börjar med BB och förstår sen glädjen och nyttan med att bära och hittar fler alternativ.
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Bina skrev:Det måste helt enkelt vara så att alla bärdon är "BabyBjörn" :?:
Så är det nog! Jag blev tillfrågad när jag bar i min Ergo, vad "det var för Babybjörn-modell?" :hmm: Hmmm...
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Bara_jag skrev:
kvarnvik skrev:Här är ett exempel till på att alla bärselar är babybjörn:
http://www.tradera.com/Sele_baby_bjorn_ ... n-69458011
Men det är det faktiskt också... en riktigt gammal från 80-talet :oops:
Jag bar min första son i något liknande fast blå och känner igen loggan.

Alltså, ni kan tycka vad ni vill om babybjörn NU... men deras tidiga selen var faktiskt mer MT lika (kolla bara på den första från -73 som hette "hjärtenära") och dom har faktiskt banat väg för andra selar och sjalar, många börjar med BB och förstår sen glädjen och nyttan med att bära och hittar fler alternativ.
Ja, den där första selen såg ju ganska hyfsad ut ändå, med någon sorts midjebälte (?) och betydligt bredare sittyta för barnet. Undrar varför de ändrade? Vad gick fel? :mitvit: (Bild på Hjärtenära-selen finns här: http://www.babybjorn.se/Svenska/Om-Baby ... arselarna/

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?