Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
Vi var på Mallorca på semestern. En kväll var vi ute på en hyfsat fin restaurang med barnen. På väg därifrån efteråt gick maken och sonen på toaletten och kvar var jag med lillasyster som skulle knytas upp på ryggen.

Medan jag är i värsta knytartagen kommer en spanjor i 45-årsåldern utrusande ur köket för att hjälpa mig. :shock: Jag försökte säga att jag hade allt under kontroll, men han envisades. På väg ut i köket efteråt lägger han till - på tyska dessutom - att hans mor brukade knyta på det viset. :siishah: Otippat, eller hur! :D
Av Jinxan
coolt
Användarens profilbild
Av Jemmah
JinxLinda skrev:coolt
:iagree:
Användarens profilbild
Av Asia
tuft!
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Lumlum skrev:Vi var på Mallorca på semestern. En kväll var vi ute på en hyfsat fin restaurang med barnen. På väg därifrån efteråt gick maken och sonen på toaletten och kvar var jag med lillasyster som skulle knytas upp på ryggen.

Medan jag är i värsta knytartagen kommer en spanjor i 45-årsåldern utrusande ur köket för att hjälpa mig. :shock: Jag försökte säga att jag hade allt under kontroll, men han envisades. På väg ut i köket efteråt lägger han till - på tyska dessutom - att hans mor brukade knyta på det viset. :siishah: Otippat, eller hur! :D
Kul!

Långsjalsknytningarna kommer från Tyskland och Österrike. Inte helt otippat alltså.
Användarens profilbild
Av Siania
Vad kul! :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
Cinnamon skrev:
Lumlum skrev:Vi var på Mallorca på semestern. En kväll var vi ute på en hyfsat fin restaurang med barnen. På väg därifrån efteråt gick maken och sonen på toaletten och kvar var jag med lillasyster som skulle knytas upp på ryggen.

Kul!

Långsjalsknytningarna kommer från Tyskland och Österrike. Inte helt otippat alltså.
Fast jag är rätt säker på att han var mallorquin och att det var jag som antogs prata tyska. Men slutsatsen blir ju ändå densamma... Tyskarna kan det här med sjal!:) 8)
Senast redigerad av Lumlum den mån aug 11, 2008 08:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av 4ungar
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:coolt
:iagree:
:lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:D
Användarens profilbild
Av lillvilda
så roligt! :D kul att höra att andra knyter. Jag blir så nyfiken på sånt och skulle gärna frågat mer..fast får jag svar på tyska så skulle jag nog inte förstå så mycket :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?