Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Ni som syr era egna, ,vad stoppar ni som ska suga upp?
Jag ska sätta mig och klippa till lite idag på syjunta och då är det ju bra att klippa till stoppningen också :D
Av Jenny
svas skrev:När jag läser "Vad ha i tygblöjor?" tänker jag...

...typ blod.
Typ, jobba istället för att sitta här *lipar*
Användarens profilbild
Av zmurfan
fleece hade jag i några, har även några inlägg som jag slaktat och haft i några, har inlägg kvar att använda till några till men just nu har jag andra projekt som är roligare än tygbindor.

massa tips finns för övrigt på Tygbindeforumet
Av Jenny
zmurfan skrev:fleece hade jag i några, har även några inlägg som jag slaktat och haft i några, har inlägg kvar att använda till några till men just nu har jag andra projekt som är roligare än tygbindor.

massa tips finns för övrigt på
Tygbindeforumet
Men hade du Fleece I som stoppning? Drog det till sig vätska?
Av Jenny
zmurfan skrev: massa tips finns för övrigt på Tygbindeforumet
Godkänn mig då 8)
Av Jenny
tinaw skrev:Klart! :D
Tackar! Men du hamnade i skräpkorgen :shock: så kan vi ju inte ha det!
Användarens profilbild
Av mian
Jag har ett slaktat MOE mikrofiberinlägg i mina och slaktat bambuinlägg ytterst. Tillklippt osytt :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tisse skrev:
zmurfan skrev:fleece hade jag i några, har även några inlägg som jag slaktat och haft i några, har inlägg kvar att använda till några till men just nu har jag andra projekt som är roligare än tygbindor.

massa tips finns för övrigt på
Tygbindeforumet
Men hade du Fleece I som stoppning? Drog det till sig vätska?
Ja på båda frågorna.
Av Enid
Jag har precis klippt ut 9st med PUL som fuktspärr, bambufrotté som kärna och bambufleece mot huden. Jag hoppas så in i norden att de kommer bli bra och framför allt att jag kommer hinna sy färdigt dom innan sommarn är slut och bebis kommer (det har inte varit helt lätt att få något alls gjort här hemma på hela sommarn.. ).
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag har sytt med pul som spärrskikt, och sen klipt till av mikrofibertrasor för uppsugning och sen slaktat gamla linnehanddukar som ytskikt.
Av Jenny
Jag var jätteambitiös igår och klippte till sju stycken men utan något mellan, så det är en bra början och jag ska ta tag i det nästa gång jag har tillfälle, nu måste jag plugga :D
Användarens profilbild
Av UWO
Delfinen_78 skrev:Jag har sytt med pul som spärrskikt, och sen klipt till av mikrofibertrasor för uppsugning och sen slaktat gamla linnehanddukar som ytskikt.
Tackar för tipset! lät bra iaf, ska nog testa det :) .

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?