Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thanisa skrev:Jag har nog också glömt nåt, men inte såååå mycket iaf. Däremot planerar jag ett par MT och några selar tillJinxLinda skrev:Hittills är xx: tinaw, thanisa & Ullegulle78 med hela 18st bärdonFast jag kom på att jag glömde babybjörnen och bärstolen. och sen så känns det som om man ligger i lä när man tänker på sacha42.
Ullegulle78 skrev:Mamma_Bergstedt skrev:Du kan ju hålla koll på säljes..Ullegulle78 skrev:Då ska vi se...Men då behöver du juh sälja en beco till mig som ingen har!!!
4 st Beco
3 st övriga selar
2 st Colibri
4 st övriga MTs
3 st ringsjalar
1 vattensjal
1 onbuhimo
Totalt: 18 st.![]()
Jag har
1 ringsjal (ska sy två till)
1 Easycare långjal Lava
1 gauze lila, slät
1 Hemmasydd MT
1 Hemmasydd långsjal.
Jobbar hårt på att skaffa: Beco, bbb morgaine (tror jag) och en Hoppe.![]()
![]()
Lägger kanske ut min Beco Aubery på auktion..
Men jag har inte bestämt mig ännu.
Svårt det där när man älskar tyget men inte trivs med modellen
thanisa skrev:Jag är ju inte så gammal här på sb, så jag vet inte vilka som har de största sjalsamlingarnaJinxLinda skrev:Hittills är xx: tinaw, thanisa & Ullegulle78 med hela 18st bärdonFast jag kom på att jag glömde babybjörnen och bärstolen. och sen så känns det som om man ligger i lä när man tänker på sacha42.
mian skrev:Eller ett par par?mist skrev:Mist har:ett par vävda
3 beco (en utlånad)
1 patapum (utlånad)
1 backpacker
sisådär runt 10 mt:s
2 ringsjalar
1 vattenringsjal
2 trikå
och sen ett par vävda.......(en utlånad)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?