Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Aelia skrev:
Hellen skrev:Hmmm, jag som var på maxi igår.... missade filtarna totalt :( Fast det är klart Sambosen var ju med och då ska man ju handla det man ska och helst inte titta på något annat *suck* Ett lite märkligt beteende tycker jag, man kan ju faktiskt göra bra fynd ju :wink:
Jag säger bara MÄN!!! Aldrig vill gå titta på nåt annat än det som behövs :whut:
*s*
Vadd män? Hemma hos oss är det jag som jagar igenom affären och följer inköpslistan. Janne suckar ständigt över att jag har så bråttom i affären... =)
Användarens profilbild
Av Vindruvan
enna skrev:Ta med den på söndag! Var det icaMaxi vid högskolan? Du vill inte sälja en orange om jag inte hittar själv?
Visst tar jag med den på söndag!

Jag har en halv orange kvar och en hel blå. En halv orange räcker ju om man inte behöver skarva, du kan ju prova min, passar den kan du ju få köpa min andra halva och sy en egen av den.

Jag köpte mina filtar ute på flygstaden men de borde ju ha dem vid högskolan med tycker jag. När jag köpte mina fanns där bara några stycken, dagen efter var stället fullt igen.....

Ses på söndag!

/ Jenny
Av enna
Suvve! Gillar färgen skarpt!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag var på maxi i mellbystrand idag och fick med mig en turkos och en grön hem :lol:
Jag väntar nog med att sätta saxen i dom till efter söndag, jag vill också prova din då så får jag se om jag behöver skarva eller inte.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag var på maxi i mellbystrand idag och fick med mig en turkos och en grön hem :lol:
Jag väntar nog med att sätta saxen i dom till efter söndag, jag vill också prova din då så får jag se om jag behöver skarva eller inte.
Användarens profilbild
Av April
Åh, jag som stod och höll i en sådan filt idag... men tänkte - vad ska jag ha den till? ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Vindruvan
April skrev:Åh, jag som stod och höll i en sådan filt idag... men tänkte - vad ska jag ha den till? ;-)

Kram
Jag ser alla tyger som ev. bärverktyg! Randiga tyger är värst, går jag förbi en randig fåtölj tänker jag genast " Vilket fint sjaltyg den är gjord av"... helt skadad. :oops:

Kram,

Jenny
Användarens profilbild
Av SoFaD
jag har några fleecefiltar hemma. måste sy!!!! tack för tipset! :)
Användarens profilbild
Av Gaya
Hellen skrev:Hmmm, jag som var på maxi igår.... missade filtarna totalt :( Fast det är klart Sambosen var ju med och då ska man ju handla det man ska och helst inte titta på något annat *suck* Ett lite märkligt beteende tycker jag, man kan ju faktiskt göra bra fynd ju :wink:
Är det något typiskt för män eller?
Användarens profilbild
Av Gaya
Jag har varit påväg länge att göra en påse av en filt jag redan har hemma men jag har tänkt att stretchet är ju på längden så det borde bli fel... Men det ska alltså vara så då?!
Användarens profilbild
Av Vindruvan
Gaya skrev:Jag har varit påväg länge att göra en påse av en filt jag redan har hemma men jag har tänkt att stretchet är ju på längden så det borde bli fel... Men det ska alltså vara så då?!
Ska vara och ska vara... men det funkar... Jag har andra filtar hemma som jag funderat länge på att göra en påse av men varit osäker på om de varit för tunna... men Maxis filtar verkar funka bra. Fortfarande nöjd med min. Har använt den ganska mycket och den har töjt sig ngt, men blir den för stor syr jag ju bara in den lite :)

/ Jenny
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Vad för slags söm har du använt?
Användarens profilbild
Av Pyron
Vindruvan skrev:Fortfarande nöjd med min. Har använt den ganska mycket och den har töjt sig ngt, men blir den för stor syr jag ju bara in den lite :)

/ Jenny
Skulle den bli förstor så kan den ju vandra vidare. *ler*
Du glömde ju ta med den idag så att jag kunde prova.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Nu har min gröna filt blivit bärpåse :lol:
Den andra halvan av filten ska jag nog göra små tossor till Rasmus av.

Här är en suddig bild (Rasmus ville inte sitta still utan satt och hoppade hela tiden)
Bild
Användarens profilbild
Av Soffi
Hmm, måste erkänna.
Åkte till MAXI idag enkom för den orangea filtens skull..............SLUT
Mitt liv är hårt :cry:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?