Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
tror ni man kan färga en orange skrynklig gauze :?: :?:
Användarens profilbild
Av mari_tres
naimiez skrev:Är du galen :shock: den som är såååå snygg!
:iagree: satt precis och dreglade över en sån, med fingret farligt nära köp-knappen :twisted:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
...men jag vill ha en brun! har ingen alls, och det går ju inte att få tag i brun eller oliv :cry:

jag gillar inte orange tyvärr :roll: skulle känna mig som en buddistisk munk :lol:
Av Emmiez
men chokladgåsar finns ju, kan du inte lägga ut din orange gås bytes mot choklad :)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
men jag har ingen alls, men om det går att färga kan jag ju köpa en orange o färga den.... alt strunta i skrynkligheten och köpa en brun. den kanske blir skrynklig ändå i min ägo :wink:
Av Emmiez
Emmamedhunden skrev:men jag har ingen alls, men om det går att färga kan jag ju köpa en orange o färga den.... alt strunta i skrynkligheten och köpa en brun. den kanske blir skrynklig ändå i min ägo :wink:
jaha då förstår jag :)
ja hade nog köpt en brun från början, är lite feg när det gäller färgningar, är imponerad av alla som vågar, jag e rädd att det skall bli fel färg mot vad jag tänkt osv :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är det alltså slut på bruna skrynkelgåsar överallt?

Och är den oranga verkligen sådär mustig och nästan rostorange i verkligheten? :mums:

tänker på den här bilden:
Bild
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
de jag kollat som säljer på nätet har slut, men det kanske finns butiker som tar :( :? in... det finns ju bruna som inte är skrynkliga dock
Användarens profilbild
Av mari_tres
mari_tres skrev: Och är den oranga verkligen sådär mustig och nästan rostorange i verkligheten? :mums:

Bild
:this:

Är den det? På en del bilder ser den ut att vara knalligare orange.
Användarens profilbild
Av mari_tres
naimiez skrev:Fast på VaraNära ser de ut att ha bruna....
Nä, om man går in på de olika längderna så står det "Tyvärr är denna vara slut i lagret. Du kan inte beställa den just nu. " på båda.
Användarens profilbild
Av naimiez
mari_tres skrev:
naimiez skrev:Fast på VaraNära ser de ut att ha bruna....
Nä, om man går in på de olika längderna så står det "Tyvärr är denna vara slut i lagret. Du kan inte beställa den just nu. " på båda.
OK....det var den icke skrynkliga :oops: fast....är det så stor skillnad på dem?
Användarens profilbild
Av Anna
köpa mimmis krinklade i vitt då? och färga. eller om det rentav finns i brunt?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
men jag vill ha gauzen... tunn därför, och verkar bra!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?