Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Vad kul!! Jag beställde också en maskin därifrån för någon månad sedan. Snabb leverans!
Användarens profilbild
Av doddit
Vad roligt! Vill gärna höra en utvärdering sen när du hunnit prova den :)
Användarens profilbild
Av Monia
GRATTIS!!! Den verkar vara superbra :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Den är redan skickad :shock: :shock: :shock:

:vågen: :D

Det är engelsk kontakt som måste bytas, men samma elsystem så det är bara att byta till en europakontakt (och jag är ju gift med en elingenjör så det kanske till och med han gör om jag ber snällt :wink:)
Användarens profilbild
Av tinaw
Stället har många nöjda köpare på sysidan.se . Nackdelen är att kontakterna måsxte bytas + att servicen på två år typ endast ges inom England. Nu blev ju priset för denna 6800 inkl frakt o engelsk moms (17,5% tror jag), så jag räknar med att vid behov kunna skicka den en vända, eller också anlita nån här för samma peng ungefär. Frakten går på ca 400-500 kr så är det inget allvarligt kommer man nog undan med samma här. Och kontaktbytet påverkar inte garantin.
Användarens profilbild
Av miriel
Grattis, trevlig sak! Kan intyga att man snabbt blir väldigt god vän med den. :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Den kom i fredags och VI VAR INTE HEMMA!!!!!!! *gaaaaaaah* Så igår försökte jag hämta den, då strulade bilen och jag kom minuterna efter att de stängt. Så idag kommer den :roll: med redervation för nya knasigheter :wink:
Användarens profilbild
Av tinaw
Nu har jag äntligen haft möjlighet att sy lite på riktigt, sydde ett par blöjinlägg a la Wonderfulls (typ), fast i frotté. Först tyckte jag att den var lite klen. OK, det var tjocka lager, men den ville inte riktigt sy. Sen insåg jag att det var jag som fegade och bara gasade för lite :vågen:, när jag gasar på syr den genom vad som helst känns det som!

Jag gillar den. Den är lätt att trä och lätt att ställa in. Och inte så känslig för inställningar (sånt gör mig tokig och var det som övervägde mot Pfaff till slut, Husqvarnan och Berninan jag kunde tänka mig är både lite kinkiga, och som ingenjör gör det mig tokig när det är mindre exakt i inställningarna, alltså när själva inställningsskalan är för grov => kinkigt med att få inställningarna exakt rätt. En helt onödig konstruktionsmiss IMHO.)

Jag är jätteglad!

Sjäva köpet fungerade helt smärtfritt, och leveransen hade nog inte varit snabbare inom Sverige heller :shock:.
Användarens profilbild
Av florin
Åh, nu blir jag riktigt avvis, det är ju min önske-maskin!!!! Kanske skulle jag oxå ta å beställa nu...

Visst är de fantastiska att sy på? De liksom bara suger in tygerna utan problem och att inställningarna inte är känsliga är verkligen ett stooort plus!

Grattsi till din fina maskin!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?