Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Elin har just ritat en underbar bil som jag skulle vilja överföra till tyg. Hur gör man då????
Användarens profilbild
Av tweed
Du skulle kunna scanna bilden och sen skriva ut den på sånt där papper som man kan stryka på tyg.
Användarens profilbild
Av Monia
kvarnvik skrev:Du skulle kunna scanna bilden och sen skriva ut den på sånt där papper som man kan stryka på tyg.
Var köper man sådant papper??
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Monia skrev:
kvarnvik skrev:Du skulle kunna scanna bilden och sen skriva ut den på sånt där papper som man kan stryka på tyg.
Bokhandeln, affärer som säljer datorer/kameror (typ elgiganten, siba, expert mfl), Claes Ohlsson, Maxi för att nämna några ställen
Användarens profilbild
Av Monia
Delfinen_78 skrev:
Monia skrev:
Bokhandeln, affärer som säljer datorer/kameror (typ elgiganten, siba, expert mfl), Claes Ohlsson, Maxi för att nämna några ställen
Tack! Ska ge mig ut imorgon att leta. VEt ni om det finns ställen man kan scanna bilden?? Typ fotoaffär. Har ingen scanner.
Användarens profilbild
Av kamalot
Monia skrev:
Delfinen_78 skrev:
Monia skrev:
Tack! Ska ge mig ut imorgon att leta. VEt ni om det finns ställen man kan scanna bilden?? Typ fotoaffär. Har ingen scanner.
Ibland kan bibliotek scanna om man ber dem.
Pappret du letar efter heter förresten "transferpapper" om jag minns rätt, och det är viktigt att motivet spegelvänds samt skrivs ut på bläckstråleskrivare :)
Användarens profilbild
Av eedar
Jag förde över en teckning till tyg en gång genom att lägga en glasskiva över bilden och målade av med textilfärg och sen vände ner på tyget... fast den blir spegelvänd då...
Användarens profilbild
Av Monia
eedar skrev:Jag förde över en teckning till tyg en gång genom att lägga en glasskiva över bilden och målade av med textilfärg och sen vände ner på tyget... fast den blir spegelvänd då...
Det var en kul ide!!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?