- ons jun 25, 2008 16:35
Någon som har den som kan mäta den? Den som originalet är från Norrgavel...... 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Summer@work skrev:Har dom inte slutat sälja den?Vill inte ha den så jag tänka kopiera denna
Vi har den andra modellen med metall...
erisara skrev:Måtten på påsarna är:TACK!!!!
32*20*11,5 cm
Pinnarna har diameter ca 2,2 cm. Tyget som går runt är ca 8,5 cm utan sömsmån.
De långa pinnarna fick jag till 67 cm och avståndet från mitten på ett hål till hålet hyllplanet under var 29 cm.
Är det några fler mått du vill ha?
Sannasmamma skrev:du vill inte ha mönster på den från norrgavel?Kan man ta av och tvätta påsarna eller måste man demontera hela hyllan?
naimiez skrev:de går att ta loss, man skjuter pinnarna åt sidan bara.Sannasmamma skrev:du vill inte ha mönster på den från norrgavel?Kan man ta av och tvätta påsarna eller måste man demontera hela hyllan?
Sannasmamma skrev:Fast jag vet inte hur jag skall bygga en sådan......naimiez skrev:de går att ta loss, man skjuter pinnarna åt sidan bara.Sannasmamma skrev:du vill inte ha mönster på den från norrgavel?Kan man ta av och tvätta påsarna eller måste man demontera hela hyllan?
Åsa med 01 och 06 skrev:Någon kanske kan kolla i morgon om den kommer tillbaka i augusti i annan form, någon vet ju vad som kommer i augusti och även i nästa års katalogDet vore väl väldans trevligt!![]()
Åsa
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?