Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zero.sara skrev:Tackvad fin den är på er
zero.sara skrev:Hur känns den?Gillar att den är jaquardvävd och att den därmed har en motsatt fram- och baksida. Tyget är tack vara vävsättet tunt (betydligt tunnare än vad jag först trodde den skulle vara) och samtidigt rejält stadigt. Upplever den även som himla smidig och lätt att knyta - en ny favorit helt klart
CrazyMagpie skrev:Hur bred är Zara-sjalen?Den jag har här är 62 cm, men då är den i och för sig inte tvättad ännu. Krympmån är ca 5% - dvs den förväntas krympa upp till 1-2 cm på bredden. Så efter tvätt borde den bli ca 60 cm bred.
Såg några bilder i den tråden som Scharlott länkade till där den såg jättesmal ut jämfört med Didymos-sjalar... kan det stämma eller var det någon som kapat själv?
Scharlott skrev:zero.sara skrev:Tackvad fin den är på er
Jag gillar verkligen mönstret och kontrasterna i det svart vita. Jag är övertygad om att du kommer bli lika "yr av glädje" när din Original kommer
Skulle du inte gilla färgen går den ju som sagt alltid att färga
zero.sara skrev:Hur känns den?Gillar att den är jaquardvävd och att den därmed har en motsatt fram- och baksida. Tyget är tack vara vävsättet tunt (betydligt tunnare än vad jag först trodde den skulle vara) och samtidigt rejält stadigt. Upplever den även som himla smidig och lätt att knyta - en ny favorit helt klart
Har inte tvättat den ännu, men det skall jag givetvis. Kände dock jag ville prova lite mera innanHur som helst så har jag även hört att sjalen skall mjukna snabbt då den används. Här finns förresten lite omdömen på det norska bärsjalsforumet Tettintil.
zingo skrev:zero.saraKlart du får testa, efter migJag vill oxå prova *blinkar med de långa ögonfransarna* snälla
annarshämtarjagdenilådan
zero.sara skrev:Hanzingo skrev:zero.saraKlart du får testa, efter migJag vill oxå prova *blinkar med de långa ögonfransarna* snälla
annarshämtarjagdenilådan
![]()
vaktarbrevlådanochtarsyrranshundtillhjälp
zingo skrev:Menar du att du inte är orolig för att han ska pussa ihjäl digzero.sara skrev:Hanzingo skrev:zero.saraKlart du får testa, efter migJag vill oxå prova *blinkar med de långa ögonfransarna* snälla
annarshämtarjagdenilådan
![]()
vaktarbrevlådanochtarsyrranshundtillhjälp
![]()
*jagskakarmeninteavrädsla *
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?