Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillensMamma
Kan ni hjälpa mig? Blir galen!!!

Hur knyter ni för att amma i sjal? Vagga känns lillen för stor för nu... Han blir oftast riktigt riktigt :twisted: när jag ska peta ner honom i den positionen (bär i mobywrap) om jag däremot knyter "standard" knyten lite lösare och tar ner smokingbältet så kan jag amma honom så biland... men då avlastar det inte lika bara + att gör han ett bakåt kast så tror inte jag att han sttannar kvar i sjalen (så blir det inte med vävda sjalar väl?) Höftknyt är vi vana med men det förutsätter att han redan är där och det är inte heller särskilt säkert....

Annars så fungerar det bra i ringsjalen men den är inge skön under längre stunder....
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har oftast Emrik i vanligt omsluten med vävd sjal, så där han vill amma samlar jag ihop axelbanden, lossar knytningen lite och hissar ner honom lite. Det blir inte lika avlastande, men det får man helt enkelt leva med.
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Jag tittade på knytinstruktionerna, är det omslutetkryss bland långsjalar du menar? Går den att justera med barn i? Eller vad är det förvanligt omsluten du menar? Jag är inte så välorienterad.... :oops:
Användarens profilbild
Av Elin G
LillensMamma skrev:Jag tittade på knytinstruktionerna, är det omslutetkryss bland långsjalar du menar? Går den att justera med barn i? Eller vad är det förvanligt omsluten du menar? Jag är inte så välorienterad.... :oops:
Ja, omslutet kryss för långsjalar heter det på instruktionerna här på sidan. Den går utmärkt att justera med barn i.
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Elin G skrev: Ja, omslutet kryss för långsjalar heter det på instruktionerna här på sidan. Den går utmärkt att justera med barn i.
Jag ska prova det! Men jag måste nog ha en annan sjal... Vart tar alla pengar vägen? :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?