Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Hur känns den?
Användarens profilbild
Av Scharlott
zero.sara skrev::eld: vad fin den är på er :)
Tack :D Jag gillar verkligen mönstret och kontrasterna i det svart vita. Jag är övertygad om att du kommer bli lika "yr av glädje" när din Original kommer 8) Skulle du inte gilla färgen går den ju som sagt alltid att färga :wink:
zero.sara skrev:Hur känns den?
Gillar att den är jaquardvävd och att den därmed har en motsatt fram- och baksida. Tyget är tack vara vävsättet tunt (betydligt tunnare än vad jag först trodde den skulle vara) och samtidigt rejält stadigt. Upplever den även som himla smidig och lätt att knyta - en ny favorit helt klart 8)

Har inte tvättat den ännu, men det skall jag givetvis. Kände dock jag ville prova lite mera innan 8) Hur som helst så har jag även hört att sjalen skall mjukna snabbt då den används. Här finns förresten lite omdömen på det norska bärsjalsforumet Tettintil.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Hur bred är Zara-sjalen?
Såg några bilder i den tråden som Scharlott länkade till där den såg jättesmal ut jämfört med Didymos-sjalar... kan det stämma eller var det någon som kapat själv?
Användarens profilbild
Av Scharlott
CrazyMagpie skrev:Hur bred är Zara-sjalen?
Såg några bilder i den tråden som Scharlott länkade till där den såg jättesmal ut jämfört med Didymos-sjalar... kan det stämma eller var det någon som kapat själv?
Den jag har här är 62 cm, men då är den i och för sig inte tvättad ännu. Krympmån är ca 5% - dvs den förväntas krympa upp till 1-2 cm på bredden. Så efter tvätt borde den bli ca 60 cm bred.

I tråden som jag länkade till är det förresten några av de allra första Ellevill Zara-sjalarna. Omdömena är skrivna av de första som provat :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Scharlott skrev:
zero.sara skrev::eld: vad fin den är på er :)
Tack :D Jag gillar verkligen mönstret och kontrasterna i det svart vita. Jag är övertygad om att du kommer bli lika "yr av glädje" när din Original kommer 8) Skulle du inte gilla färgen går den ju som sagt alltid att färga :wink:
zero.sara skrev:Hur känns den?
Gillar att den är jaquardvävd och att den därmed har en motsatt fram- och baksida. Tyget är tack vara vävsättet tunt (betydligt tunnare än vad jag först trodde den skulle vara) och samtidigt rejält stadigt. Upplever den även som himla smidig och lätt att knyta - en ny favorit helt klart 8)

Har inte tvättat den ännu, men det skall jag givetvis. Kände dock jag ville prova lite mera innan 8) Hur som helst så har jag även hört att sjalen skall mjukna snabbt då den används. Här finns förresten lite omdömen på det norska bärsjalsforumet Tettintil.
:urule: :)
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara 8) Jag vill oxå prova *blinkar med de långa ögonfransarna* snälla :twisted: annarshämtarjagdenilådan :twisted:
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:zero.sara 8) Jag vill oxå prova *blinkar med de långa ögonfransarna* snälla :twisted: annarshämtarjagdenilådan :twisted:
Klart du får testa, efter mig :wink: :twisted: vaktarbrevlådanochtarsyrranshundtillhjälp :twisted:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
zingo skrev:zero.sara 8) Jag vill oxå prova *blinkar med de långa ögonfransarna* snälla :twisted: annarshämtarjagdenilådan :twisted:
Klart du får testa, efter mig :wink: :twisted: vaktarbrevlådanochtarsyrranshundtillhjälp :twisted:
Han :rofl: :rofl: *jagskakarmeninteavrädsla * :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:
zero.sara skrev:
Han :rofl: :rofl: *jagskakarmeninteavrädsla * :lol:
Menar du att du inte är orolig för att han ska pussa ihjäl dig :lol: Men han viftar på svansen också :wink: *pisksnärtvarning* :Hahaa:
Användarens profilbild
Av zingo
:lol: :lol: Du ä rolig du!!!!
Användarens profilbild
Av zingo
NU är den provad :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Och jag håller på och laddar upp bilder för fullt, men dator skrället krånglar :pc:
Användarens profilbild
Av zero.sara
En liten bild på ett nöjt sjalbarn :D
Bild
Länk
Senast redigerad av zero.sara den mån jun 16, 2008 22:39, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?