Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
Sitter här och funderar på vad man kan göra med en stork leo natur... 8) :hide: Det händer inte så mycket på den fronten på Säljes...

Jag surfade lite på nitor och har läst på om färger och salter och avfärgningar och ... :hellu:

Så vad behöver jag för att färga en sjal (förutom så mycket vett och sans att jag kan välja färg) och vad kommer det jag behöver (förutom tvättmaskinen som redan finns på plats :wink: ) att kosta?
Användarens profilbild
Av zingo
1pkt färgsalt ca 14 :-
1 pkt färg ca 75:-
Tålamod
Tid
Mod att välja färg!
ÅÅÅ
En kamera så du kan visa oss resultatet :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
zingo skrev:1pkt färgsalt ca 14 :-
1 pkt färg ca 75:-
Tålamod
Tid
Mod att välja färg!
ÅÅÅ
En kamera så du kan visa oss resultatet :lol:
Fast nån, minns inte vem, rekommenderade 2 paket färg. Annars kanske det blev för ljust eller om det tog för ojämnt. Nu minns jag inte orsak heller.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Det där med ett eller två paket färg beror lite på vilken nyans av den nya färgen man önskar. (Om det är den ljusare eller mörkare.)
Det funkar finfint med vanligt salt också, men det får inte vara grovsalt.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
... och är det nu en Leo natur du ska färga till en mörkare färg behöver du ju inte fundera på avfärgning heller! :-D
Användarens profilbild
Av Lumlum
:notes: Tack!

Då saknar jag bara mod att välja färg... Fast jag håller på att samla mig! :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?