Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Emmiez skrev:måste barnen kunna sitta själva för att detta ska fungera?
Ja de måste kunna sitta själva annars tippar de. Även fast de är fastknutna.
Av Emmiez
zmurfan skrev:
Emmiez skrev:måste barnen kunna sitta själva för att detta ska fungera?
Ja de måste kunna sitta själva annars tippar de. Även fast de är fastknutna.
misstänkte det, Amanda kan sitta, men hon orkar inte sitta så mycket ännu, men snart då :)
Av doc
MammaTillFelicia skrev:när ajg knutit "sjalstol" så har jag gjort typ som när man knyter omslutet X; man lägger mitten av sjalen äver magen på lill*n och breder ut det lite, för bak och korsar, tar fram igen och korsar under benen, tar bak igen och knyter dubbelknut. Förstog du? tänk omslutet X så =)

det ska vi prova alldeles strax!
Av Emmiez
nu har jag testat och Amanda trivdes jättebra :D
men jag såg att jag inte gjort på det sättet du visar, men det gick bra ändå :lol:

jag knöt som när man bär på magen, först smokingbältet runt henne, bakom stolen och sen fram under benen och sen bak igen. får prova det andra sättet nångång och se vilket som känns bäst :D
Användarens profilbild
Av krtek
Perfekt - precis vad jag sökte!
Av shai
Det var en mycket bättre beskrivning än det jag fick till när vi var på high chapparall förra året :) inte en barnstol i sikte så jag surrade helt enkelt fast honom med sajlen, men bara runt midjan. Funkade det också :wink: Bild
Användarens profilbild
Av Catti36
Det här är så himla genialiskt så det finns inte ord för det.
Tänk vad man lär sig här, och jag har bara varit medlem i nån månad. Nu ångrar jag att jag inte hängde här långt innan plutteskrutten föddes. Nu är han fem månader och jag äger fortfarande bara EN sjal. (Hoppas att det ändras snart när posten kommer idag...)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?