Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Söker en bit att sy shorts....ca storlek 92-98....behöver ca 50-60 cm.....någon som vet vart jag får tag i detta? Någon som har en stuvbit? Åhlens, vad har de nu?
Användarens profilbild
Av Kaja
Åhléns hade Pippi på ljusblå botten för ett tag sedan i alla fall. Emil har jag inte sett i butik.

//Kaja
Användarens profilbild
Av äpplebus
naimiez skrev:Söker en bit att sy shorts....ca storlek 92-98....behöver ca 50-60 cm.....någon som vet vart jag får tag i detta? Någon som har en stuvbit? Åhlens, vad har de nu?
Jag har pippityg, men inte Åhlenstyg. Kan maila bild om intresse finns.
Vit botten med Pippi och Herr Nilsson på. (Ganska stort tryck)
Användarens profilbild
Av Zai
Jag har nog en bit pippi på grön botten- Åhlensvarianten, eller tekniskt sett är det sambons bit :roll: jag kan göra ett försök att titta i tygförrådetsomgudglömde i kväll samt övertala sambon att han kan leva utan den om du vill. Har du nåt kul att byta mot?
Användarens profilbild
Av naimiez
Zai skrev:Jag har nog en bit pippi på grön botten- Åhlensvarianten, eller tekniskt sett är det sambons bit :roll: jag kan göra ett försök att titta i tygförrådetsomgudglömde i kväll samt övertala sambon att han kan leva utan den om du vill. Har du nåt kul att byta mot?
Storlek? hel bild?
Användarens profilbild
Av Zai
naimiez skrev:
Zai skrev:Jag har nog en bit pippi på grön botten- Åhlensvarianten, eller tekniskt sett är det sambons bit :roll: jag kan göra ett försök att titta i tygförrådetsomgudglömde i kväll samt övertala sambon att han kan leva utan den om du vill. Har du nåt kul att byta mot?
Storlek? hel bild?
Minns jag rätt och hela biten finns kvar är det minst en halvmeter för det var det jag köpte. Bredd på den vet jag inte men det är minst en meter. Eller finns det nån standarbredd :hmm:
Användarens profilbild
Av Zai
BINGO!
Biten är 60*1.20 men sidan jag klippt är lite fransig och saxen har inte gått riktigt rakt så säg att kort sidan är 50cm.
Batteriet är heldött till kameran och jag vet inte hur jag får länka bilder för jag hittar en bra bild på tyget men bilden råkar finnas på ett familjelivkonto...
Användarens profilbild
Av Zai
okej jag kör en liten en mansshow här men här kommer lite mer info: Tyget är helt nytt, inte ens tvättat. Katt finns!

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?