Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Jag skall inte till öpnnis, båda mina lediga fredagar denna månaden är helgdagar :evil: men om det är ok med Apelsin så hämtar jag hellre där om ni ses innan jag tar mig på tur över bron. Det är ju så många som vill åka där just när jag kan :?
Användarens profilbild
Av naimiez
Summer skrev:Det enda problemet om det önskas mer tyg än vad som ryms gratis är att dom som är sena får betala överskjutande frakt... Så om ni först vill ha lite tyg och kommer på att ni vill ha lite till så lägg till lite till sist i listan....

På fredag så ska jag lämna i högsbo och kan åka förbi öppnis/Anna. Men jag vet inte när öppnis öppnar, jag åker nog förbi (förhoppningsvis) före kl 9. Ska Anna till öppnis? Vill någon hämta där? Är det fortfarande öppnis?

Jag har inga problem med att lämna tyg till Apelsin. Hon bor ju inne i stan och är säkert mer anträffbar än vad jag är :D
Ok!
Användarens profilbild
Av Summer
Anna skrev:Jag skall inte till öpnnis, båda mina lediga fredagar denna månaden är helgdagar :evil: men om det är ok med Apelsin så hämtar jag hellre där om ni ses innan jag tar mig på tur över bron. Det är ju så många som vill åka där just när jag kan :?
Jag tar med till Apelsin imorgon!
Användarens profilbild
Av Sedum
Summer@work skrev:Jag har klippt allt utom det turkosa med bruna kaniner. Det kom lite illa dålig foglossning emellan. Ska försöka få det klart idag.

MEN det vita med bruna kaniner är missfärgat, det har mörka fält här och där både på fram och baksidan. Jag ska kolla även dom andra tygerna och se om det förekommer på något mer, det var väldigt tydligt på det vita.

Jag har fått svar från Jenny och hon föreslår att man provar att tvätta det vita med bruna kaniner. Jag kan provtvätta min bit i kväll. Annars så är det antagligen så mycket fläckar så jag behöver skicka tillbaka allt. Annars kan hon inte reklamera i sin tur. Det var fläckar å alla bitar och det är möjligtvis så att jag kan klippa ut fläckfria kortare bitar...

Det benvita kommer inom två veckor (och mer benvit med bruna kaniner). Ingen extra frakt tillkommer och man kan beställa ytterligare 6,5m inom samma frakt. Hur vi ska slåss om dessa meter vet jag inte, men jag själv är kär i det benvita med bruna kaniner :D Ni borde ju hinna se ert tyg innan de två veckorna i alla fall...

Tänkte bara höra om leverans är på väg, eller hur är status? :-)
(Nu menar jag inte bebisen Summer, utan tyget? 8) )
Användarens profilbild
Av Summer
Jag får erkänna mig lite förvirrad och glömsk... Skriver lapp nu om att maila Jenny med mängderna tyg vi vill ha extra... Har inte hört något från henne...
Användarens profilbild
Av Sedum
Summer skrev:Jag får erkänna mig lite förvirrad och glömsk... Skriver lapp nu om att maila Jenny med mängderna tyg vi vill ha extra... Har inte hört något från henne...
Föresten, är det någon som har fotat kanintygerna? Sett andras foton och kan visa?
Velar ju mellan turkost eller vitt tyg med bruna kaniner. Har ju inte sett dem i verkligheten.
Användarens profilbild
Av Amaltea
TACK igen!

Tyget var jättefint, nu ska jag bara bli kompis med symaskinen också vi ligger i fejd just nu :hopmad:
Användarens profilbild
Av Sedum
Apelsin skrev:jag fick två stoooora påsar, tänka att jag ahde fått allas tyger typ, tittade efter ett par dagar i påsarna, den störsdta var bara till mig :shock: och i den andr :shock: låg två små. Herregud vad mycket tyg
Härligt! :-D Det var ungefär så jag kände när Summer skickade över vikten på mina tyger... :-o
Kalaset idag blev inställt pga halvkass väder så jag kommer inte in till Gbg idag. Men jag måste ju får tummen ur och hämta mina fina tyger!
Fast jag får se om jag väntar på nästa leverans då istället?!

Föresten nu kan ni väl säga ska jag beställa en meter till av det turkosa eller vita med bruna kaniner? Vilket är finast?!
Av Summer@work
Jag tycker det vita med bruna kaniner var det finaste av alla :heart:
Jag har bara en liten bild i min blogg... Kanske kan ordna större... Klickar du på den blir den ju större men kanske inte jättestor.
http://krusbar.wordpress.com/

Annars tycker jag den lila färgen på det vita och det turkosa tyget skiljer rätt så mycket, den på det vita är ljusare.

Någon som har lokaliserad enfärgad lila mudd? Eller turkos i rätt färg, eller orange?

MG-tyger (http://www.mg-tyger.se/) har randig lila+vit mudd men den lila på den är mer som den lila på det turkosa.
Av Summer@work
Jag ska skicka in vilka mer tyger vi vill ha idag! Jenny tror hon får tyget imorgon och kan skicka före helgen...

OBS OBS!!! Vissa av tygerna är SLUT!!! Kolla i hennes beställningslista!
http://jnydesign.blogspot.com/

Dom som hamnar över gränsen får dela på det porto som blir extra... (jag kommer då räkna bort dom som inte vill ha om dom hamnar över gränsen)
Användarens profilbild
Av Sedum
Okdå, övertalad!!!! :-D 8)
Då blir det benvitt med bruna kaniner den metern extra alltså som jag ville ha. :-)
Användarens profilbild
Av Sedum
Summer@work skrev:Jag ska skicka in vilka mer tyger vi vill ha idag! Jenny tror hon får tyget imorgon och kan skicka före helgen...

Dom som hamnar över gränsen får dela på det porto som blir extra... (jag kommer då räkna bort dom som inte vill ha om dom hamnar över gränsen)

Summer: Benvit med bruna kaniner ca 1,5m
Naimez: Brunt 1 m
Nettan: Enfärgat turkost 0,5m
KajsaW: 1 m Benvit med bruna kaniner
Anna: 1.5 meter brunt (om det finns utrymme för det)
Naimiez: 1 m turkos om det går in Wink annars enbart brunt

Ändrade här så det blir rätt! ;-)
Jo, hittar inte i jnys blogg, vad är slut?
Användarens profilbild
Av Sedum
KajsaW skrev:
Summer@work skrev:Jag ska skicka in vilka mer tyger vi vill ha idag! Jenny tror hon får tyget imorgon och kan skicka före helgen...

Nu hittade jag!!!!!!!!!
Alltså enfärgat vitt och turkost är slut. Så det gäller med andra ord: NETTAN OCH NAIMEZ
Av Summer@work
KajsaW skrev:
KajsaW skrev:

Nu hittade jag!!!!!!!!!
Alltså enfärgat vitt och turkost är slut. Så det gäller med andra ord: NETTAN OCH NAIMEZ
Just det med benvit fattar jag inte, men hon kanske har köpare till all benvit som hon får in :?: (det är ju den vi väntar på)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?