Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Ja alltså, att ha alla shoppingpåsarna i!

Igår på stan bar jag Tella i vår häääärliga Miami och hade med sulkyn FULLASTAD med påsar. Det är så lustigt för folk kikar ner i vagnen och OJ där var ingen bebis :D

En mamma sa till sitt större barn "hon bär bebisen för hon är less att åka vagn" Fast så var det ju inte alls :) LillTellas rumpa hade inte rört i vagnen ju!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:D
Jätte bra att ha någonstans att göra av påsarna när man handlar :)
Användarens profilbild
Av busflickan
Ja! Visst är det bra med vagn ibland :D Inte för att lillskruttan brukar sitta där speciellt mycket, men den är bra att sätta henne i om jag snabbprovar kläder samt framförallt när man ska knyta om sjalen eller selen :D
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag åkte tåg till Stockholm för några månader sedan. Av olika skäl ville jag ha vagnen med mig. Den var faktiskt väldigt bra att lasta alla väskor och påsar i (hur kan en så liten människa kräva så mycket packning?). Dante? Ja, han åkte i MT:n...
Av sjaltokan
:lol:
Av surftrollet
Auroratiger skrev:Jag åkte tåg till Stockholm för några månader sedan. Av olika skäl ville jag ha vagnen med mig. Den var faktiskt väldigt bra att lasta alla väskor och påsar i (hur kan en så liten människa kräva så mycket packning?). Dante? Ja, han åkte i MT:n...
Jag saknade en smidig vagn när jag reste med tåg senast. Eller åtminstone en dramaten eller kabinvagn. Att bära precis all packning och barn var osmidigt. Men så hade jag ju mycket i en taiväska och de tycker jag är rätt värdelösa när man har barn på ryggen. :hide:
Användarens profilbild
Av amani
jaaa, det som är bra med vagnen e att lasta ner matkassarna 8)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?