Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av GlamiNa
Ska ev. köpa en Emmaljunga city cross där tyget på insidan är smutsigt och lite trasigt.
Funderar på om jag bara ska försöka klä om insidan på sufletten istället så blir det förhoppningsvis lite snyggare.

Men hur ska jag gå till väga?
Är helt ställd, vet inte alls hur jag ska bära mig åt för att få det bra.
Insidan har oxå en ficka med inbyggt myggnät.

Snälla hjälp mig :?
Jag vet att många av et är uppfinningsrika :D
Användarens profilbild
Av Pilotta
Hmm! Har aldrig gjort nåt liknande själv, men jag skulle not antingen bara sy ditt ett nytt tyg på insidan (utan att ta bort det gamla), eller sy om hela sufletten. Om myggnätsfickan ställer till det skulle jag bara strunta i den då jag har erfarenheten att det ändå är bättre med ett löst myggnät.
Ta mina ord som en amatörs funderingar :D
Användarens profilbild
Av shalita
det känns som ett ganska svårt projekt. ursäkta min skeptisicm.
ja klädde om en suflett för ett tag sen på en brio -98, men ja bytte INTE innertyg, utan bara det yttre. där var det en söm på sufletten som ja aldrig tog loss för den var ditsydd på plats fast i en metallbåge som inte gick att demontera. men ja vet förstås inte hur din vagn ser ut exakt ini sufletten.
men satsa mycket på visioner om du bestämmer dig för att göra det ändå, för då får man mycket motivation o klarar det omöjliga. lättast att visionera fram sig till hur man ska göra när man ska sova tycker jag! ;) (dumma idéer förlåt...)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Har inga andra tips än att höra med Lin här på forumet hon brukar väl "restaurera" vagnar har jag för mig :wink:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?