Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lanjeline
dom rosa var underbart snygga :loving:
och jag gillar inte ens rosa egentligen... det ahndlar helt enkelt om rätt plagg :D
Användarens profilbild
Av Camilla74
De rosa är fantastiska! :love:
Användarens profilbild
Av Måsen
Underbara byxor, speciellt de rosa, jag bara ääälskar dem! :loving:
Tänk att du svänger ihop någonting så fantastiskt och billigt bara så där! :app:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Måsen skrev:Underbara byxor, speciellt de rosa, jag bara ääälskar dem! :loving:
Tänk att du svänger ihop någonting så fantastiskt och billigt bara så där! :app:
Sparsamhet är mitt mellannamn. 8)

& de rosa går under benämningen "Måsenbrallorna". :lol: Jag tänkte så på dig när jag sydde dom. :heart: Det är verkligen Måsfärger i tyget.
Av Aelia
Jätte fina ZaZi 8)
Användarens profilbild
Av korell
Apsnygga!

måste sy :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
ZaZi skrev:Jag tror bestämt jag måste göra fler - för hur ska jag någonsin kunna ha "hårda" jeans nu när jag vet hur skönt det är med mudd mot maggen. Skulle jag sedan liksom råka bli gravid så kan jag ju ha dom ett bra tag också. :roll:
Det är svårt att gå i vanliga byxor när man vant sig vid mudden :roll:
Har en hel drös med muddbyxor. I denim, stretchdenim, velour, frotté och knickers i trikå.

ÄLSKAR DEM!!!

Dina var förrästen kanonfina! :wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vilken färgklick!
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Väldans snygga! :tumsup:
Och vilken läcker mage om man får säga sånt. :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Jättefina!! Jag har ju rosa tyg liggande som BORDE ha blivit shorts till mig för länge sedan... Undrar om man kanske ska ta tag i det??

Hur kommer det sig att det är så lätt att sy till barnen och så himla svårt att sy till sig själv... :lol:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Annika80
Kaja skrev:Jättefina!! Jag har ju rosa tyg liggande som BORDE ha blivit shorts till mig för länge sedan... Undrar om man kanske ska ta tag i det??

Hur kommer det sig att det är så lätt att sy till barnen och så himla svårt att sy till sig själv... :lol:

//Kaja
:iagree: jag har aldrig :shock: sytt något till mig,
bara till barnen, de har fått vara försökskaniner :lol:
Men shorts skulle jag behöva, kanske ska sno ihop ett par muddshorts nån dag när man hinner :D
Användarens profilbild
Av Måsen
ZaZi skrev:
Måsen skrev:Underbara byxor, speciellt de rosa, jag bara ääälskar dem! :loving:
Sparsamhet är mitt mellannamn. 8)

& de rosa går under benämningen "Måsenbrallorna". :lol: Jag tänkte så på dig när jag sydde dom. :heart: Det är verkligen Måsfärger i tyget.
:Hahaa: Måsenbrallorna :heart:
Ja, det är ju riktigt och sant att det är mina (älsklings-)färger i en härlig kombination.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag som inte ens gillar rosa blev helt käääär i de rosarandiga! Jag vill ockås ha! :heart: :love:
Användarens profilbild
Av ZaZi
zandrama skrev:Jag som inte ens gillar rosa blev helt käääär i de rosarandiga! Jag vill ockås ha! :heart: :love:

Jag gillar inte heller rosa - egentligen.:hide: :lol:
Men jag vet inte vad som hänt med mig på senaste tiden. Jag har köpt en lotusblomma och nu syr jag brallor i cerise. :hmm:
Användarens profilbild
Av november
Gaahhh vilka snygga! :love: Särskilt dom rosa!!!

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?