Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag är sugen på att sy och vår sköthörna behöver fiffiga lösningar, kan detta vara nåt att kombinera?
Vi har en extremliten toalett så det är smarta kompaktlösningar som gäller. Skötbordet är vägghängt och sitter ovanför toastolen, på motsatt vägg sitter smala hyllplan som är belamrade med tvättmedel, schampo osv. Ingen plats för bebissaker där. vad jag har att tillgå är en väggsnutt bredvid/ovanför toaletten. Annars kanske man skulle ge sig på att byta ut skötbordets förvaringsfack mot nåt mer praktiskt? Det jag främst behöver plats för är blöjor och tvättlappar. använder både papperstvättlappar och apotekets skumgummidito. De senare tvättar jag så det behövs något där man lätt kan få tag på tvättlappar som inte längre ligger maskinförpackade.
Nån som har några bra idéer eller lite inspirationsbilder?

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av shalita
vi har en sån här fast vi har ändrat hänganordningen så vi har den vågrätt istället:
http://www.rusta.se/hylla_kub_6_oljad_ek_p95401084.html
på motsatta väggen. super!!

annars till tvättlapparna kan du sy en påse med dragsko upptill o ett litet hål för att ta ut tvättlapp därnere. (de som du tvättar alltså, såna använder vi också o ja lägger dom aldrig på varann så där platt som dom paketeras - utan som lösa små "bollar" så dom inte fastnar i varann)
annars är det väl bara att sy en massa fickor på ett stort tyg som du hänger upp på sidan där.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?