Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har en vit som jag vill göra lite roligare (och mer smutstålig). Vill veta vilka färger ni färgat till och hur tråden ser ut efteråt. Har en färdigsydd som jag helst inte vill sprätta upp och sy om med bomullstråd...

Skulle vilja ha den batik-flammig (inga ringar eller mönster) - snurrar man och knyter den då eller hur gör man?
Användarens profilbild
Av frida
Någon hade en fin grön? kommer inte ihåg vem bara, får leta lite, tror de hade varit utomlands :hmm:
Användarens profilbild
Av Amaltea
*tass*

Låter som något jag också skulle vilja testa men jag behöver egentligen inte en sjal till.
Av sjaltokan
Tråden blev färgad med ska tilläggas.
Användarens profilbild
Av camsch
frida skrev:Någon hade en fin grön? kommer inte ihåg vem bara, får leta lite, tror de hade varit utomlands :hmm:
Tror att det är oss du menar :lol:
och kan bara säga Tack för komplimangen!
(thowida har länkat...) :D
Användarens profilbild
Av frida
camsch skrev:
frida skrev:Någon hade en fin grön? kommer inte ihåg vem bara, får leta lite, tror de hade varit utomlands :hmm:
Tror att det är oss du menar :lol:
och kan bara säga Tack för komplimangen!
(thowida har länkat...) :D
Ja, visst var det du! :D
Fanns några godbitar i Thowidas tråd också *min svarta mimmis ser lite nervös ut när h*n ser att jag sneglar på avfärgningen*
Av Erika777
Avfärgning? Hur gör man då? Vad händer? Kan man t.ex. avfärga en mossgrön Moby Wrap för att färga den i nån annan färg?
Användarens profilbild
Av frida
Erika777 skrev:Avfärgning? Hur gör man då? Vad händer? Kan man t.ex. avfärga en mossgrön Moby Wrap för att färga den i nån annan färg?
Jag har avfärgat med Remol. Bara vävda sjalar men borde gå lika bra med trikå? De blir beige/grå men behåller sin randning eller mönster (och fläckar om det är såna som inte går bort). Sen kan man färga nytt!
Bildbombar min girasol för är nykär :D
Före och efter:
BildBild

Bild

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?