Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Nu har jag köpt garn och börjat virka!!
Ska hem till morsan och prova stickmaskinen också nån dag, få se vilken som blir bäst..
Helt underbar färg, ni får se om några dagar :wink: .
våndas bara över hur jag ska kunna skicka iväg en trasa!?!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har virkat 2 stycken nu. En grön som inte suger vatten alls så det var nog inget lingarn när allt kommer om kring. Och en grå/brun som iaf suger lite vatten. Men jag känner mig inte helt nöjd med den heller så det får nog blir en randig en för det är vad jag har i garnväg som kan funka till en trasa. Kanske. Annars får jag shoppa mer på tradera. :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag täntke inte tvätta min, jag vill ju att den sak se ny ut när den kommer fram. Sen ang vattenuppsugningsförmågan, så brukar den inte vara så bra i början, varken på köpta eller hemgjorda, men efter ett par tvättar så blir de bara bättre. Och till skillnad från wettexdukar behöver inte linnetrasor fuktas innan man torkar upp vatten/juice etc, utan de suger perfekt när de är torra också. Bara som ett tips sådär. 8)
Användarens profilbild
Av Monia
Nu är min nästan klar :shock: och juni är inte slut???? :wink: Fast det ska ju på lådan också.... :lol: Jag hoppas att det kommer att nå mottagaren onsdag eller torsdag 8)
Användarens profilbild
Av Marion
Jag är klar med min! *stolt* Den blev ca 25cmX25cm.
Jag ska bara fästa lite trådar innan jag kan skicka iväg den.
Av Britt
Den stickade som jag tänkt skulle bli så bra blev inte det :( . Den fällde något så vansinnigt hemskt att jag gjorde en djupdykning i kistan och hittade ett alster jag tillverkade själv för något år sedan. Men DEN ska nog passa bra, hoppas jag. Har skickat idag :D.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fortfarande lingarnstorka här. Och pengatorka.
Men jag hittade ett gäng dockor med moulinegarn. Det kan kanske funka? :hmm:
Jag ska testa.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har jag börjat virka.
Linnea valde de tre första färgerna. Jag valde den fjärde. Det blir en randig en. Få se hur många fler färger det blir på den innan den har den storlek jag vill att den ska ha.
Användarens profilbild
Av Häjk
Jag sitter och småskrattar lite för mig själv här nu...min första är klar, och min idé känns helt ok, men guuuu så ful den här blev, hahaha. :lol:
Så nu ska jag modifiera tillverkningen lite och fixa en snyggare som ska få resa till min mottagare förhoppningsvis nästa vecka :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag upptäckte idag att min blev ..... avsmalnande mot mitten... så jag repade upp hela idag. Ska börja om med den imorgon. Fick förslag från Ippa att göra en rund så jag kanske provar den varianten.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?