Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
sarahlc skrev:
Fryle skrev: Det blir ingen bild, bara ett kryss hur jag än gör, så jag får väl kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa, kasta och springa...
:hmm: en mindre variant: funkar den?
Bild
Strålande! Nu blev jag ännu mer sugen på att sy sådana!
Användarens profilbild
Av Kotten
sarahlc skrev:
Sanfora skrev: Omlottröjorna var verkligen fina! Hur tycker du som testat dem på barn att de är? Sitter de bra, tycker barnen att de sitter bra?

Ärtpåsar i frysen är ett jättebra tips, tack. Och förkläden kan man ha många av.
tack! :D
omlottisarna sitter verkligen bra, och är så lätta att ta på, som en stor skjorta. fast lite krångel med bandet som ska omlott, om man har en unge som ålar sig :lol:
Men kommer du att kunna vara med på nästa Merkado du höggravida kvinna?
Användarens profilbild
Av sarahlc
Kotten skrev:
sarahlc skrev:
Sanfora skrev: Omlottröjorna var verkligen fina! Hur tycker du som testat dem på barn att de är? Sitter de bra, tycker barnen att de sitter bra?

Ärtpåsar i frysen är ett jättebra tips, tack. Och förkläden kan man ha många av.
omlottisarna sitter verkligen bra, och är så lätta att ta på, som en stor skjorta. fast lite krångel med bandet som ska omlott, om man har en unge som ålar sig :lol:
jag satsar på att ha klämt ut en liten snäll bebis tills dess som ska få följa med.
det är ju nästan tre veckor till dess ju. 8)
Användarens profilbild
Av Kotten
sarahlc skrev:
Kotten skrev:
sarahlc skrev:

jag satsar på att ha klämt ut en liten snäll bebis tills dess som ska få följa med.
det är ju nästan tre veckor till dess ju. 8)
Det låter som en bra plan. Då hoppas jag få träffa dig och din nya bebis om några veckor! :D
Användarens profilbild
Av aspen
ärtpåsarna? kan man ha vete i istället, så kan man samtidigt ha dem som vetevärmare/lekpåse/skadekylare?

eller funkar ärtor som varmt oxå?
Användarens profilbild
Av jazoo
Vad mycket fina saker! inspirerande var ordet!
Användarens profilbild
Av sarahlc
annelie skrev:ärtpåsarna? kan man ha vete i istället, så kan man samtidigt ha dem som vetevärmare/lekpåse/skadekylare?

eller funkar ärtor som varmt oxå?
ärtorna har en tendens att lukta... ärtsoppa om man värmer dem. men jag tycker inte att varken ris eller vete har samma bra "tyngd" för att leka och kasta med.

kotten:
kommer du till merkado? det skulle vara askalas tycker jag!
Användarens profilbild
Av Kotten
sarahlc skrev: kotten: kommer du till merkado? det skulle vara askalas tycker jag!
Jag med. Så jag siktar på att komma!
Av Emmiez
va mycket fint :)
Användarens profilbild
Av Maerion
Tack för mönster Elina!
Här kommer två stoora, rätt dåliga bilder på en finfin vändbar solhatt jag sydde igår!

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av shalita
jag sydde dessa små korgar för några veckor sedan.
ofodrade, tyckte tyget var kraftigt nog. (från ikea)
skönt att gömma bort allt småkrims krams som ligger o skräpar i fönstrena.
Bild
Användarens profilbild
Av Sanfora
shalita skrev:jag sydde dessa små korgar för några veckor sedan.
ofodrade, tyckte tyget var kraftigt nog. (från ikea)
skönt att gömma bort allt småkrims krams som ligger o skräpar i fönstrena.
Bild
Du, vilka fina och vilken bra idé! Sådana där har man ju verkligen nytta av, i alla möjliga storlekar! Tack!

Tack också för bild på den fina vändbara solhatten, kanske törs jag mig på en solhatt igen, min första blev så böljande i brättet, fint men lite väl romantiskt...
Användarens profilbild
Av Itis
tassar

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?